پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

زاکانی:

شهردار پایتخت با پرداختن به شرایط معابر شهر در بارندگی امروز گفت: در رابطه با ترافیک تهران غافلگیر نشدیم. این غافلگیری ما نیست، بلکه ظرفیت و اقتضاهایی است که در شهر وجود دارد و ریشه در گذشته دارد.

منتشر شده در 3 دی 1401
در سرویس

علیرضا زاکانی در حاشیه آیین افتتاح ۸ پروژه شهری و رونمایی از سامانه «من شهردارم» در جمع خبرنگاران گفت: کارخانه سیمان ری، نخستین کارخانه سیمان ایران، در دی ماه ۱۳۱۲ افتتاح شد و تا سال ۱۳۶۰ طی چهار مرحله مختلف توسعه یافت و میزان تولید آن تا سقف ۶۰۰ تن در روز رسید که تا اواخر سال ۱۳۶۲ فعال بود تا اینکه در اسفند ماه سال ۱۳۶۲ به دنبال گسترش شهر تهران و همچنین قدیمی شدن شیوه تولید و از رده خارج شدن دستگاه ها همراه با انتشار آلودگی، تولید واحدهای کارخانه متوقف و در نهایت در سال ۱۳۶۳ این مجموعه رسما تعطیل شد.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه موزه صنعت قابلیت بالایی دارد و تمام فضاهای کارخانه به فضاهای خلاق و نوآوری تبدیل می شود، بیان کرد: ما در مناطقی که ظرفیت بیشتری دارند از ظرفیت های دانشی و نخبگان حمایت می کنیم که تولیدات آنها می تواند در اداره شهر تهران به مدیریت شهری و در مجموع اقتصاد شهری کمک کند.

زاکانی در ادامه با اشاره به سامانه “من شهردارم” یادآور شد: رویکرد شورای ششم این بود که طرح ها را بر اساس نظر شهروندان جلو ببریم، به طوری که هم طرح های کوچک مقیاس داشته باشیم و هم طرح های فرامنطقه ای داشته باشیم.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/21568

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی