پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

یادداشت تحلیلی؛

سردبیر ایسنا در یادداشتی نوشت: حتی اگر از تعابیر رهبری هم بگذریم،‌ اگر رئیس جمهور کسی غیر شهید رئیسی بود و اتفاقات داخلی و خارجی دوره او رخ می‌داد، چه بر سر کشور می‌آمد؟ هر کس به جز او خودش هم بحران‌ساز بود.

منتشر شده در 7 خرداد 1403

مهدی پناهی سردبیر خبرگزاری ایسنا در یادداشتی تحلیلی درباره تخریب آیت‌رئیسی و شهادت ایشان در توییتر نوشت: یک روز بعد از دفنش شمشیر را علیه ابراهیم رئیسی از رو بستند، میگویند او و دولتش ناکارآمد بودند!
حتی اگر از تعابیر رهبری هم بگذریم،‌ اگر رئیس جمهور کسی غیر شهید رئیسی بود و اتفاقات داخلی و خارجی دوره او رخ می‌داد، چه بر سر کشور می‌آمد؟

میراث ارز جهانگیری، خزانه خالی و حقوق کارمندان، انبارهای خالی گندم از دولت روحانی،‌ جنگ روسیه و اوکراین، اغتشاشات ۱۴۰۱ که جنگ جهانی علیه ایران بود، فعال شدن گروهک‌های تروریستی در شرق و غرب ایران، حمله‌های تروریستی به حرم شاهچراغ، حادثه تروریستی کرمان … در مقابل این بحران‌های داخلی و منطقه‌ای، تروریست‌های کردستان و پاکستان موشک باران شدند، جنگ غزه و طوفان الاقصی علیه صیهونیستها رقم خورد، برای اولین بار در تاریخ جهان، یک کشور(ایران) از خاک خودش به صهیونیست حمله موشکی کرد و هیج حیثیتی برای صهیونیست‌ها نماند!

در مقابل رئیسی قوانین مالیاتی روی زمین مانده، طرح کالابرگ الکترونیک و هوشمندسازی نان و … را اجرا کرد، صف‌های مرغ و تخم مرغ را جمع کرد، درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال را شروع کرد، یارانه را ۴ برابر کرد و …
واقعا اگر کسی غیررئیسی بود، در زمانه بحران، خود بحران‌ساز نمی‌شد؟

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/171337

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی