پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

در دومین روز از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، برنامه‌ها و نشست‌های گوناگونی برگزار می‌شود که شاید بخواهید در بعضی از آن‌ها شرکت کنید.

منتشر شده در 21 اردیبهشت 1402
در سرویس

سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، امروز پنج‌شنبه دومین روز خود را سپری می‌کند و قرار است برنامه‌ها و نشست‌هایی در آن برگزار شود.

ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه امروز در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی، واقع در انتهای راهروی ۲۲ غرفه ۱۲ کتاب «انقلاب اسلامی و آینده جهان» با حضور حجت‌الاسلام محمد شجاعی، نویسنده اثر رونمایی می‌شود.

همچنین در «گوشه نقد» که در انتهای ضلع غربی نمایشگاه واقع شده است، معرفی کتاب صحیفه سجادیه اثر ابوالفضل بهرام‌پور برگزار می‌شود.

ساعت ۱۳ نیز نشستی با حضور رضا اسماعیلی، دبیر هفدهمین دوره جشنواره شعر فجر با موضوع «تأملاتی در شعر آئینی» برگزار خواهد شد که این نشست در سالنی واقع در نیم‌طبقه بالای شبستان مصلی واقع است.

در همین ساعت در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی جشن ۱۶۵ هزارتایی شدن کتاب «تنها گریه کن» با حضور سردار حسین کاجی، مدیر نشر حماسه یاران و اکرم اسلامی نویسنده این اثر برپا خواهد شد.

ساعت بعد نیز در سالن «کوشک کتاب» که در مرکز شبستان قرار دارد، نشستی با موضوع «بررسی پدیده بلاگری کتاب» و ساعت ۱۵ نیز در «گوشه نقد» بررسی و نقد کتاب «کارنامه نئولیبرالیسم» برگزار می‌شود.

ساعت ۱۷ نیز سه برنامه جالب و جذاب در قالب‌های مختلف برگزار می‌شود. غرفه انتشارات شهید کاظمی میزبان رونمایی از کتاب تازه چاپ «علامه انقلاب» است و غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی، میزبان محمدرضا سرشار، مدیر انجمن قلم است که به بررسی آینده این انجمن ادبی می‌پردازد. در کوشک کتاب نیز استند‌آپ کمدی با محوریت کتاب برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/7534

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی