پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

امام جمعه اهل سنت بیرجند گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس تقویت روحیه مردم فلسطین و تضعیف رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را به دنبال دارد.

منتشر شده در 25 فروردین 1402
در سرویس

مولوی غلام‌حیدر فاروقی امام جمعه اهل سنت بیرجند امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در مرکز خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: شرکت در راهپیمایی قدس وظیفه هر مسلمانی است زیرا قدس مربوط به تمام جهان است.

وی افزود: همه مسلمانان جهان در آخرین جمعه از ماه رمضان برای حمایت از مجاهدان و مبارزان فلسطین به میدان می آیند تا علاوه بر این که مشت محکمی بر دهان غاصبان می کوبند فلسطینیان هم دلگرم  باشند که مسلمانان جهان پشتیبان آن ها هستند.  

وی ادامه داد: روز قدس روز همبستگی و حمایت مسلمانان جهان از ملت مظلوم فلسطین و مبارزه با ظلم و ستم استکبار و رژیم جنایتکار صهیونیستی است.

امام جمعه اهل سنت بیرجند با بیان این که شرکت در راهپیمایی روز قدس و اعلام حمایت مسلمانان از ملت فلسطین موجب دلگرمی آنان می‌شود افزود: حضور در راهپیمایی روز قدس تقویت روحیه مردم فلسطین و تضعیف رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را به دنبال دارد.

مولوی فاروقی  با اشاره به این که روز قدس اعلام همبستگی مسلمانان جهان علیه ستمگران است افزود: راهپیمایی روز قدس حرکتی برای اتحاد و انسجام جهان اسلام و آزاد کردن قبله اول مسلمین از اشغال صهیونیست‌هاست تا روزی برسد که این جرثومه فساد در بین کشورهای اسلامی از بین برود.

 وی ادامه داد: دشمن همیشه از صدر اسلام تاکنون از تفرقه مسلمانان سوء‌استفاده کرده و می‌داند تفرقه سبب ناتوانی مسلمانان می‌شود همانطور که در قرآن کریم هم آمده است اگر مسلمانان نزاع پیدا کردند فرصت اتحاد از دست خواهد رفت.

 وی بیان کرد: امروز اگر جمعیت یک میلیارد و ۸۰۰ میلیونی مسلمانان با هم متحد شوند رژیم صهیونیستی یک ساعت هم توان مقابله با مسلمانان را نخواهد داشت لذا تفرقه بین مسلمان موجب شده آنها علیه مسلمانان فعالیت داشته باشند.

وی گفت: اگر همه مسلمانان و رهبران کشورهای اسلامی با هم متحد شوند به زودی قدس شریف از چنگال رژیم صهیونیستی آزاد می شود.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/9916

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی