پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

عضو شورای مرکزی موتلفه:

عضو شورای مرکزی موتلفه با بیان اینکه شهدای حادثه تروریستی کرمان همانند سردار سلیمانی جان فدا شدند، گفت: این ترور کوچکترین خللی در اتحاد، بصیرت و حضور مردم در صحنه وارد نکرده و نمی‌کند.

منتشر شده در 15 دی 1402
در سرویس

به گزارش جهت پرس؛ احمد علی مقدم، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت وگویی، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و با عرض تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه تعدادی از زائران گلزار شهید سلیمانیبه محضر حضرت صاحب الزمان(عج) و رهبر معظم انقلاب گفت: ما ملت ایران اعلام می کنیم که نابودی حامیان تروریسم و ناامنی، پایان انتقام از شهادت حاج قاسم و شهدای مکتب سلیمانی است.

وی ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت به خانواده‌های مصیبت دیده و دعا برای شفای عاجل مجروحان این حادثه، افزود: دشمنان قبلا از نام سردار سلیمانی و بعدها از عکس او هراس داشتند اما امروز عملا ثابت کردند که از مزار و زائران این شهید بزرگ نیز همانند خود سردار بلکه بیشتر می هراسند و کودک کشی و مظلوم کشی کار سران سلطه و گروه های تکفیری وابسته به آنها است و فرقی ندارد سوریه باشد عراق، غزه و یا کرمان.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان ضمن تسلیت به خانواده ها شهدای هم استانی خود و همچنین خانواده شهدای سایر استانها گفت: سپهبد شهید سلیمانی با بیداری و تقویت جبهه مقاومت، ادبیات مقاومت و پایداری را بین مردم غزه، فلسیطن، لبنان، عراق، سوریه و جهان رایج کرد لذا حامیان ناامنی و کشتار مردم بیگناه از این بابت ضربه های زیادی خورده اند لذا این حادثه تروریستی سندی محکم بر جنایات سران جنایتکار جهان در تمام کشورهای اسلامی است.

مقدم عنوان کرد: جنایتکاران تکفیری برای کاهش حمایت ها و کمک های جمهوری اسلامی ایران از فلسطین و مردم غزه و بطور کل نهی از حمایت از جبهه مقاومت، دست به این حادثه تروریستی غمباری زد اما این اجانب بدانند که فلسطین، مساله راهبردی و حیاتی نظام ما هست و تا پای جانمان و آزادی قدس شریف همچنان ایستاده ایم.

وی با تاکید به اینکه اجانب تروریست پرور فکر نکنند که با کشتن ملت مظلوم و زائران مزار سپهبد شهید قاسم سلیمانی می توانند ملت ما را از حضور در صحنه بیداری و شهادت باز دارند، مطرح کرد: به گفته این شهید بزرگوار، “ما ملت امام حسین و ملت شهادتیم” و مکتب حاج قاسم جریان دارد و هزاران سلیمانی را پرورش داده است بنابراین حاج قاسم بعد از شهادتش تکثیر یافته و بسی رویش داشته است بطوریکه به اقرار خودشان امروز شهید سلیمانی خطرناک تر از سلیمانی است لذا این مکتب زنده و مطالبه گر را نمی شود با ترور ساکت کرد.

این فعال سیاسی تصریح کرد: به فرموده امام راحل، “بکشید ما را، ملت ما زنده تر می شود” لذا این حادثه تروریستی نشان داد که دشمن پست و ترسو از شهید سلیمانی بیشتر از حاج قاسم می ترسد چراکه حتی از زائران و عزاداران سردار سلیمانی نیز هراس دارند بطوریکه تاب این جمعیت چند هزار نفری را نیاوردند و دست به این اقدام مذبوحانه زدند.

وی با اشاره به اینکه شهدای مکتب حاج قاسم سلیمانی، رهروان و عاشقان شهادت و ولایت بودند و با فدای جان خود پای انقلاب و نظام ماندند، ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی خوب بدانند که مردم ما هزاران شهید را قبل از انقلاب و بعد از آن، جنگ تحمیلی، دفاع از حرم و در حوادث تروریستی تقدیم اسلام و ولایت کرده اند لذا این چنین حوادثی نیز کوچکترین خللی در اتحاد، بصیرت و حضور مردم در صحنه وارد نکرده و نمی کند.

مقدم با بیان اینکه شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان همانند سردار سلیمانی، جان فدا و ماندگار در تاریخ مقاومت مردم کرمان شدند، تاکید کرد: دشمن نتوانست بیداری ملت و مردم کرمان را ببیند و دشمنان تکفیری و در راس آنها اسرائیل و امریکای جنایتکار بدانند که با این اقدام تروریستی نتوانستند مانع از حضور مردم و زائران سردار دلها شوند چراکه بعد از بازگشایی مسیرهای گلزار از دیروز دوباره شاهد خیل عظیم و فریادهای مرگ بر اسرائیل عزاداران در گلزار شهدای کرمان هستیم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه مردم ما ترسی از شهادت ندارند، گفت: لازم و ضروری است که مسئولان امر به این حادثه تروریستی پاسخ قاطع و سریع بدهند و دشمن ضعیف را سر جایش بنشانند تا دیگر اینگونه غلط هایی را مرتکب نشود زیرا انفعال و کوتاه آمدن در مقابل دشمن سبب جسارت بیشتر آنها می شود لذا تنها راه مقابله با دشمن، مقاومت و مقابله به مثل است و سران سلطه و جنایتکاران بدانند که این گونه اقدامات سبب نفرت و خشم هر چه بیشتر مردم ما از آن ها شده است بطوریکه بر انتقام سخت مصمم تر شده ایم.

مقدم اذعان کرد: مردم کرمان و عاشقان شهید سلیمانی ثابت کردند که راه سلیمانی ها ادامه دارد و جان فدا هستند و رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیتشان فرمودند: «چه دستهای آلوده به خون بیگناهان و چه مغزهای مفسد و شرارت‌زا که آنان را به این گمراهی کشانده‌اند، از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود. بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله» بنابراین کل جبهه باطل استکبار و استعمار جهانی،گروه های تکفیری و تروریستی و حامیانشان بزودی منتظر پاسخی کوبنده و محکم باشند و مبرا کردن خودشان هم دیگر فایده ای ندارد.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان خاطر نشان کرد: امروز دلیل جنگ در خارج از مرزها با دشمن تکفیری و سلطه گر مشخص است که اگر نباشد این حمایت ها و دفاع از حرم، سران استکبار جهانی در درون کشور ما بسی ناامنی ها ایجاد می کردند و کشور و مردم ما را به خون و تاراج می کشیدند لذا از تمامی قوا می‌خواهیم که سریعا عوامل تروریستی را شناسایی کرده و آنها را سریعا محاکمه و مجازات کنند.

منبع : فارس
اشتراک گذاری :
jhtp.ir/153781

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی