پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جهت پرس در سالگرد رویداد حماسی آزادسازی خرمشهر بررسی کرد

امروز 3 خرداد و روز آزاد سازی خرمشهر روزی که شجاعت مردان آن سینه به سینه به نسل کنونی ایران رسیده است تا شکوه عظمتی چون دور دنیا در 8 ماه را برای اقتدار ایران رقم بزنند.

منتشر شده در 3 خرداد 1402

امروز 3 خرداد مصادف با آزاد سازی خرمشهر، این اتفاق مهم با موفقیت عملیات بیت المقدس به سرانجام رسید. برای آزادی این سرزمین مقاومت‌ها و رشادت‌های بسیاری صورت گرفت تا ایران امروز در سربلندترین وضعیت ممکن خود در منطقه قرار بگیرد. این اقتدار حاصل صبوری مادران و پدرانی بود که با حمایت از فرزندان خود این دلیر مردان را به عرصه جنگ فرستادند تا با جانفشانی‌های خود ایرانی آزاد را برای مردم به ارمغان بیاورند. صبوری و رشادت‌های خانواده‌ی شهدا و تاثیر بانوان در به ثمر نشستن این پروزی نکته‌هایی بود که از دید اصحاب رسانه و فعالان مجازی دور نماند و در خصوص این شیر زنان ایرانی و رشادت‌های جوانان ایرانی در صفحات خود مطالبی را منتشر کردند.

رسانه

رسانه

رسانه

رسانه

رسانه

یکی از کاربران فضای مجازی با یادآوری اینکه این رشادت‌ها و حفظ خاک سینه به سینه از نسل جنگ و انقلاب به جوانان امروزی رسیده درخصوص ناو گروه 86 و دور 8 ماه این جوان مردان نیروی دریایی ارتش در صفحه توییتری خود نوشت:

رسانه

ما این ایران سربلند و قیور و این ایران در آرامش را قدردان شیر مردانی هستیم که به دست مادران انقلابی این مرز و بوم تربیت شده‌اند تا این انقلاب به دست نا اهلان نیوفتد.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/6300

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی