پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

روزنامه اسرائیلی هاآرتص امروز چهارشنبه بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی درباره وزن بمب‌های ریخته شده بر سر اردوگاه آوارگان در رفح را «گمراه‌کننده و غیر صادقانه» توصیف کرد.

منتشر شده در 9 خرداد 1403
در سرویس
هاآرتص، بیانیه ارتش اشغالگر درباره جنایت روز یکشنبه علیه اردوگاه آوارگان و چادرهای آنها در رفح را گمراه‌کننده و غیرصادقانه دانست.
در بمباران اردوگاه تاسیس در نزدیکی انبارهای آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در شمال غربی رفح، دست کم 45 نفر شهید و 249 نفر مجروح شدند. تحلیلگر روزنامه هاآرتص نوشت که «بیانیه ارتش مبنی بر اینکه وزن دو بمبی که بر روی رفح انداخته شده، 17 کیلوگرم است، گمراه کننده است. زیرا وزن هر یک از این بمب‌ها به 110 کیلوگرم می‌رسد و ارتش صرفا وزن مواد منفجره موجود در بمب‌ها را اعلام کرده است نه وزن کلی بمب‌ها».
هاآرتص با کنایه نوشت که «چنین بیانیه غیرصادقانه‌ای» فقط مختص مخاطبان همان رسانه‌ای است که بیش از هفت ماه است آمار واقعی این جنگ را پنهان می‌کند.
امروز شبکه سی‌ان‌ان آمریکا اعلام کرد که بررسی کارشناسان تسلیحات نشان می‌دهد که از مهمات تولیدی آمریکا در این حمله استفاده شد.
در پی تشدید موج محکومیت این جنایت رژیم صهیونیستی در رفح، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو، آن را یک «اشتباه غم‌انگیز» توصیف کرد و گفت که تل‌آویو در حال بررسی و تحقیق درباره این حمله است.
منبع : فارس
اشتراک گذاری :
jhtp.ir/171617

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی