پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
منتشر شده در 12 آذر 1399
در سرویس

به گزارش جهت، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با اشاره به بارندگی های اخیر و خسارات وارده به شهروندان، اظهار کرد: با هدف بررسی و جبران خسارات وارده به منازل مردم عزیز استان در پی بارندگی های اخیر و آبگرفتگی هایی که در برخی مناطق اهواز، بندر امام خمینی (ره) و همچنین شهر چمران رخ داد، به عنوان نماینده دولت در استان طی تماسی با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در رابطه با کمک به آسیب دیدگان در این اتفاق صحبت هایی انجام شد.

وی با تأکید بر بالا بودن اهمیت این موضوع افزود: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با توجه به این مهم دستوراتی را به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به جهت ورود هرچه سریع تر و بررسی منازل آسیب دیده و تعیین خسارت ابلاغ کرد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: پس از بررسی خسارات، مساعدت ها و تسهیلات قرض الحسنه با مجوز دولت از محل ماده ۱۰ و ۱۲ در اختیار آسیب دیدگان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه اداره کل مدیریت بحران وظیفه پیگیری این مهم را بر عهده دارد گفت: فرمانداری های اهواز و ماهشهر موظف هستند تا با هماهنگی بنیاد مسکن استان شرایط اعزام و حضور کارشناسان به جهت بررسی و تعیین خسارت مردم آسیب دیده در این دو شهرستان را فراهم کنند تا به امید خدا کار سریعاً به سرانجام برسد تا آسیب دیدگان از بارندگی و آبگرفتگی اخیر بتوانند هرچه سریعتر به شرایط عادی زندگی بازگردند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/131034

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی