پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشاری پستی در کانال شخصی خود در تلگرام مدعی شد در صورت آزادسازی بدهی کره به ایران، درواقع دولت روحانی خزانه را با مثبت ۳۰هزار میلیارد تومان به دولت جدید تحویل داده است!

منتشر شده در 20 مرداد 1402
در سرویس

آدری جهرمی در کانال تلگرامی خود نوشت : آیا می‌توان گفت که با آزادسازی ۶میلیارد دلار، معادل ۳۰۰هزار میلیارد تومان، از درآمدهای ارزی دولت قبل که به دلیل تحریم در بانکهای کره بلوکه شده بود؛ عملا موضوع ادعایی به جا گذاشتن بدهی ۲۷۰هزار میلیارد تومانی دولت قبل برای دولت جدید منتفی است و به عبارت دیگر دولت روحانی خزانه را با مثبت ۳۰هزار میلیارد تومان به دولت جدید تحویل داده است؟ نظر شما چیست؟

جهرمی

این اظهار نظر وزیر پیشین ارتباطات در شبکه های اجتماعی بازتاب قابل توجهی داشت. یک فعال فضای مجازی در پاسخ به آذری جهرمی نوشت : هرچند جناب آذری جهرمی سعی درممانعت از دستاوردسازی دولت سیزدهم با تحمیق افکارعمومی را دارند اما اولا دولت قبل اگر عرضه داشت، چاهی را که کَنده بود، خودش پر میکرد و درثانی کاش میشد با این آزاد سازی، آثار تورمی ناشی ازپیش خورکردنِ این پول مسدود شده درگذشته راهم رفع کرد! #پررویی_نجومی

مهدی قاسم زاده

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/1437

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی