پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار ویدئویی مدعی شد که یک تونل متعلق به جنبش حماس را در شمال نوار غزه به طول چهار کیلومتر در عمق ۵۰ متری زمین کشف کرده است.

منتشر شده در 27 آذر 1402
در سرویس

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ارتش رژیم صهیونیستی با پخش تصاویری از کشف یک تونل جنبش حماس در شمال نوار غزه به طول چهار کیلومتر در عمق ۵۰ متری زمین خبر داد.

ارتش رژیم اشغالگر با انتشار این ویدئو در شبکه اجتماعی ایکس مدعی شد که نزدیک‌ترین ورودی این تونل را در ۴۰۰ متری گذرگاه «ایرز- بیت حانون» کشف کرده و بزرگترین تونل کشف شده در نوار غزه تا کنون است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط ارتش اشغالگر، خودروها می‌توانند به راحتی در این تونل که دروازه‌های محکمی دارد، تردد کنند و هدف از ساخت آن، انتقال نیرو و تجهیزات برای تسهیل انجام عملیات ضد نظامیان اسرائیلی بوده است.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که این تونل که محمد السنوار برادر یحیی السنوار بر احداث آن نظارت داشته، حاوی زیرساخت‌های بهداشتی، برق و ارتباطات بوده و در آن به مقادیر زیادی موشک و راکت‌های دوش پرتاب و تجهیزات و مهمات نظامی دست یافته است.

این ویدئوی کوتاه را تلویزیون رژیم صهیونیستی منتشر کرده که تصویری از محمد السنوار مسوول مهندسی رزمی گردان‌های قسام را نشان می‌دهد که با خودرو در تونل‌ها و یا به عبارت بسیار بهتر، متروی غزه در حال تردد است. یک خط شمالی جنوبی که دشمن صهیونیستی تا 10 سال دیگر هم نمی‌تواند وارد آن شود، شمال و جنوب غزه را به هم مرتبط می‌کند و رزمندگان در این مسیر مدام در حال جابجایی هستند. رازهای ناگفته بسیاری درمورد این تونل‌ها وجود دارد.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/151643

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی