پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
منتشر شده در 11 دی 1399
در سرویس

به گزارش جهت، دکتر اشکان رضوانی نراقی،نام یکی از جانباختگان حادثه سقوط بهمن در ارتفاعات شمال تهران است.

رضوانی استاد دانشگاه پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران بود.با محل کارش که تماس می گیریم، همکارانش می گویند که مرگ او را باور ندارند و از او به عنوان یکی از بهترین استادان دانشگاه یاد می کنند.

دختردایی دکتر رضوانی می گوید:«اشکان دکترای معماری داشت.او در یکی از دانشگاه های آمریکا درس خواند اما بعد به ایران برگشت تا پسرش در ایران به دنیا بیاید و در شهرسازی مشغول کار شد.»

او در ادامه می گوید:«اشکان 37 سال داشت و از دوران دانشجویی کوهنوردی حرفه ای می کرد.حتی زمانی که خارج از کشور در حال تحصیل بود هم کوهنوردی می کرد.او یک پسر سه سال و نیمه دارد و ماه آینده دخترش هم به دنیا می آید.او صبح روز جمعه به رسم خیلی وقت ها برای کوهنوردی رفت و متوجه شدیم گرفتار طوفان و سقوط بهمن شده است.»

دختر دکتر اشکان رضوانی نراقی که ماه آینده به دنیا خواهد آمد،هرگز آغوش پدرش را لمس نخواهد کرد. مسیر بی بازگشت از سفر سرد،او را از آغوش گرم پدر محروم کرد.

آخرین تصویر ضبط شده از کلچکال توسط یک جانباخته
اشکان رضوانی نراقی در آخرین کلیپی که بر فراز کلکچال ضبط کرده گفته است:«با هادی بهادی در ارتفاعات کلکچال هستیم.گمان کنم اینجا منفی 20 درجه است.روز بسیار سردی است اما روز خیلی زیبایی است.سوز سرمای شدیدی می آید.»

اما بعد از این کلیپ اشکان و هادی بهادری هر دو جان خود را در سوز برف از دست دادند.

تشییع جنازه دکتر رضوانی با لباس سفید
دختر دایی دکتر اشکان رضوانی نراقی ضمن انتشار آخرین کلیپ موبایل او که دقایقی قبل از مرگ گوشی موبایلش ضبط کرده بود اعلام کرد که اشکان از لباس مشکی خوشش نمی آمد و برای همین تشییع کنندگان پیکر او با پوشیدن لباس سفید او را بدرقه کردند و به یاد او آهنگ شهرام ناظری را پخش کردند. چون اشکان رضوانی نراقی این خواننده را دوست داشت.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/129648

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی