کمساري: به حرم با شکوه امام‌ خميني(ره) افتخار مي‌کنيم

سرپرست مؤسسه تنظيم و نشر آثار امام خميني(س) تأکيد کرد: امروز نه تنها به حرم با شکوه امام‌، به عنوان معيار و مصداق ارادتمان به امام افتخار مي کنيم، بلکه اين را هم يکي از حسنات نظام جمهوري اسلامي مي دانيم.

کمساري: به حرم با شکوه امام‌ خميني(ره) افتخار مي‌کنيم

حجت الاسلام و المسلمين علي کمساري  در مراسم افتتاحيه همايش يک روزه اي که به مناسبت سي و سومين سالگرد تأسيس مؤسسه تنظيم و نشر آثار امام خميني(س) در حرم حضرت امام برگزار شد، گفت: ما کار براي احيا و ترويج انديشه امام را يکي از مصاديق امروزين تعظيم شعائر الهي مي دانيم. ما امام را پرچم اسلام، تشيع، عدالت خواهي در عصر جديد، معنويت گرايي و اصلاح طلبي در عصر جديد مي دانيم و اعتقاد داريم اگر امام نبود امروز در کشور ما و بعضي از کشورهاي منطقه خبري از دين خدا نبود. شما فکر مي کنيد اگر قيام امام و خون شهيداني که در راه اهداف الهي امام ريخته شد نبود، امروز ميليون ها نفر زائر از اقصي نقاط جهان مي توانستند به زيارت اربعين امام حسين(ع) مشرف شوند؟!

امام جزء اعتقادات ما است
 
کمساري تأکيد کرد: دين، استقلال، حرّيت و سربلندي ما از امام است و اينها واقعيت هايي است که ما به آنها افتخار مي کنيم. امروز نه تنها به حرم با شکوه امام‌، به عنوان معيار و مصداق ارادتمان به امام افتخار مي کنيم، بلکه اين را هم يکي از حسنات نظام جمهوري اسلامي مي دانيم. امروز ما دست بر سينه جلوي امام مي ايستيم و مي گوييم «السلام عليک يا بن رسول الله». کاري که امام کرد را بعد از معصومين هيچ کسي نکرد. در طول تاريخ اسلام در ميان اين همه علماي بزرگ چه کسي کار امام در جهت جهاني سازي اسلام و تشيع را کرد؟!

وي افزود: البته امام ادامه يک حرکت مجاهدانه و عالمانه در طول تاريخ تشيع بوده و قله اين حرکت محسوب مي شود. وقتي يک حکيم برجسته با اخلاص براي امام زيارتنامه مي نويسد معلوم است که دشمنان اسلام و انقلاب نمي توانند اين حقيقت نوراني و استمرار اين ارادت را ببينند و دوستان کم اطلاع هم همان جريان را ادامه مي دهند. البته دم خروس انجمن حجتيه از زير لباس بعضي از آنها بيرون زده و همه مي دانيم آبشخور فکري آنها چه جرياني است.

سرپرست مؤسسه تنظيم و نشر آثار امام خميني(س) اظهار داشت: اين را با صداي بلند اعلام مي کنيم، عشق فرزندان اين آب و خاک به امام چيزي نيست که با چهار توئيت، حرکت سايبري و شيطنت بخواهد خدشه دار شود. امام جزء اعتقادات ما است و عاشقان امام تا پاي جان بر سر ارادت خويش با ايشان خواهند ايستاد.