تسلیم‌شدگان به فضای مجازی

محمدصادق کوشکی گفت: در حالی که مجلس، دولت سیزدهم و عدلیه درگیر مسائل ناچیز تر از فضای مجازی هستند ما به لطف خدا جوانان انقلاب داریم که توانایی و دانش آنها برای اداره صحیح این فضا کفایت می‌کند.

تسلیم‌شدگان به فضای مجازی

محمدصادق کوشکی ، فعال سیاسی نوشت: اکثریت مجلس و ریاست آن از ترس غوغا و هیاهوی فضای مجازی و پس از دو سال معطلی، بی‌خیال قانونمند کردن این فضای “ولنگار” شده و عملا منافع خود را بر مطالبه و توصیه‌های رهبر انقلاب در این باره، ترجیح دادند.

 دولت سیزدهم هم اولویت خود را برخورد با ناظم مدرسه، منت‌کشی از اهالی پاکدامن سینما، رسیدگی به ماجرای ورزشگاه مشهد و مواردی از این دست قرار داده و کوچکترین برنامه یا طرحی برای مهار بی‌قانونی حاکم بر فضای مجازی ندارد و اکثر مدیران آن چنان مقهور اراذل و اوباش حاکم بر فضای مجازی شده‌اند که اجرای قانون و انجام وظایفشان را به واسطه مخالفت چند شاخ فضای مجازی، تعطیل می‌کنند.

 عدلیه هم آنچنان از قلدرهای فضای ولنگار مجازی حساب می‌برد که اجرای حکم اعدام قاتلان و آدمکشان را به تعویق می‌اندازد و از مجرمان حرفه‌ای و گستاخی مانند “نرگس محمدی” حساب می‌برد و …

 و همه اینها در حالی است که آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها، گرگ‌های اروپایی، سعودی‌ها و تکفیری‌ها و پیرزنان منافق ساکن آلبانی، با حداکثر استفاده از ولنگاری حاکم بر فضای مجازی، مشغول تخریب روح و جان مردم ایران در “سنگین‌ترین جنگ روانی تاریخ” اند و  در صورت استمرار این وضع بعید نیست که دیگر فردایی برای تحقق آرزوهای رئیس مجلس و مسئولان منفعل دولت سیزدهم و کاسه‌لیسان اطرافشان باقی نماند و آنچه در جنگ نظامی محقق نشد در جنگ روانی حاکم بر فضای ولنگار مجازی محقق شود!

 و این در حالی است که ساماندهی این فضا و قانونمند کردن آن در مسیر منافع و امنیت ملی ج.ا.ا به اراده ای انقلابی و روحیه‌ای جهادی نیاز دارد و به لطف خدا توانایی و دانش جوانان انقلابی ما برای اداره صحیح این فضا کفایت می‌کند. یادمان نرود در عرصه فضای مجازی رزمندگان گمنامی داریم که به سادگی آب خوردن از دیوارهای آتشین سامانه‌های صهیونیستی عبور کرده و فناوری مجازی بنی‌صهیون را زیر گام‌هایشان خورد می‌کنند!