چرا وریا غفوری دغدغه مدافعان حرم را ندارد؟

دوگانه‌سازی‌های کاذب در ذهن مردم توسط افرادی مثل وریا غفوری چه خطری برای مردم و جامعه دارد؟

چرا وریا غفوری دغدغه مدافعان حرم را ندارد؟

چند وقت پیش بود که اظهارات بازیکن استقلال درباره گرانی و وضعیت بد اقتصادی مورد توجه رسانه‌های خارجی قرار گرفت. هرچند هیچ کس منکر وضعیت بد اقتصادی نیست اما بیان این انتقادات از زبان فوتبالیست‌های ثروتمند با ژست مردمی مورد توجه برخی اندیشمندان و منتقدان قرار گرفت. البته انتقادها به وریا غفوری با پاسخ تند هوادارانش روبه رو شد. آن‌ها مدعی هستند که این بازیکن حرف مردم را می‌زنند.

اتفاقات اخیر و خون این شهید (شهید صیاد خدایاری که روز گذشته در تهران توسط عوامل اسرائیلی در مقابل منزل ترور شد) به عنوان یک مدافع حرم این سوال را مطرح می‌کند که چرا وریا غفوری‌ها خطرناک هستند؟ وریا طبق معمول برای اتفاقاتی که وجه حکومتی می‌گیرد نکته‌ای ندارد ولی مثلا  اگر یک نفر به دست پلیس در خیابان کتک بخورد را بلد می‌کند. اگر کسی فقط 6 واحد علوم سیاسی پاس کرده باشد و با تروریسم بین‌المللی و ترور دولتی آشنا باشد متوجه می‌شود که چه میزان این ترورها خطرناک است و اگز عادی‌انگاری شود و مردم درکی از آن نداشته باشند خطرناک‌تر!

غفوری قطعا با این دوگانه‌سازی‌های کاذب در حال شکل دادن یک فانتزی در ذهن مردم است که مشکل ما فقط موارد ساده داخلی است و اگر حل شود ما سوئیس می‌شویم!