در دیدار عیدانه با مسئولان دولت سابق

روحانی: برای همکاری با دولت برای رفع مشکلات مردم آماده هستیم/ واقعیت‌ها باید برای مردم بیان شود/ ای کاش مصوبه هسته‌ای مجلس نبود تا می‌توانستیم در اسفند ۱۳۹۹ تحریم‌ها را پایان دهیم

روحانی با بیان این که برای همکاری با دولت برای رفع مشکلات مردم آماده هستیم گفت: ای کاش مصوبه هسته‌ای مجلس نبود تا می‌توانستیم در اسفند ۱۳۹۹ تحریم‌ها را پایان دهیم.

روحانی: برای همکاری با دولت برای رفع مشکلات مردم آماده هستیم/ واقعیت‌ها باید برای مردم بیان شود/  ای کاش مصوبه هسته‌ای مجلس نبود  تا می‌توانستیم در اسفند ۱۳۹۹ تحریم‌ها را پایان دهیم

رییس جمهور پیشین کشورمان در دیدار عیدانه با مسئولان دولت سابق و فعالان حوزه‌های مختلف گفت: باید همه واقعیت‌ها را به مردم بیان کنیم چون در غیر اینصورت تاریخ تحریف می‌شود. واقعیت‌ها باید به اطلاع آنان که غائب بودند و واقعیات برایشان پوشیده مانده هم برسد.
وی افزود: رفع مجدد تحریم‌ها قابل حل بود و ای کاش دچار 9/11 (۱۱ آذر ۹۹) و مصوبه هسته‌ای مجلس نمی‌شدیم تا می‌توانستیم در اسفند ۱۳۹۹ تحریم‌ها را پایان دهیم.
به گفته جماران روحانی ابراز امیدواری کرد که مذاکرات احیای برجام در  دولت رئیسی به نتیجه برسد و تاکید کرد: ما دشمنان زیادی در جهان و منطقه داریم، اختلاف و شکاف در داخل به نفع هیچ کس نیست. همه ما باید به دولت کمک کنیم چنانکه قبلا هم برای همکاری با دولت برای رفع مشکلات مردم اعلام آمادگی کرده‌ایم.