۴۰.۵ درصد مردم به سلبریتی ها اعتماد ندارند
بر اساس نظرسنجی مرکز پژوهشهای مجلس حدوداً دو سوم از پاسخگویان (۶۵.۳ درصد) واژه سلبریتی را شنیدهاند و در مقابل ۳۴.۴ درصد از این جامعه آماری تاکنون این واژه حتی به گوششان نخورده است.
به گزارش جهت پرس؛ بر اساس نظرسنجی مرکز پژوهشهای مجلس حدوداً دو سوم از پاسخگویان (۶۵.۳ درصد) واژه سلبریتی را شنیدهاند و در مقابل ۳۴.۴ درصد از این جامعه آماری تاکنون این واژه حتی به گوششان نخورده است. ۴۰.۵ درصد از مردم بیان کردهاند اگر یک سلبریتی در مواقع بحرانی مانند سیل یا زلزله اقدام به جمعآوری پول از مردم کند، اعتمادی به اقدام آن سلبریتی نخواهند کرد.
۶۲.۱ درصد از مردم اذعان کردهاند که اگر یک سلبریتی کالایی را تبلیغ کند، تبلیغ او تأثیری بر میزان اعتماد آنها ندارد. همچنین، ۲۰.۵ درصد گفتهاند در صورت مشهور بودن آن سلبریتی در جامعه و ۱۵.۳ درصد در صورت محبوب بودن آن سلبریتی برای خود فرد، به کیفیت آن کالا اعتماد میکنند.
همچنین در نتایج این پژوهش آمده است که ۴۶.۶ درصد مردم فقط سلبریتیهای ساکن ایران را دنبال کرده و ۲۶.۴ درصد اصلاً سلبریتیها را دنبال نمیکنند. بر همین اساس ۴.۳ درصد فقط سلبریتیهای ایرانی ساکن در خارج از کشور را دنبال میکنند و همچنین، ۲۰.۱ درصد بیان کردهاند که هر دودسته را به یک اندازه دنبال میکنند.
نظرات
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
از ارسال نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد خودداری کنید.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نماييد.
نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.