جهت پرس بررسی می‌کند؛

شکست پروژه دوقطبی سازی در ایام محرم

پیش از آغاز ماه محرم سال 1402 رسانه‌های ضد انقلاب با راه‌ انداختن کمپین‌هایی تلاش کردند مانع رونق محرم امسال شوند اما از روز نخست محرم، حضور مردم در هیئات و جلسات اباعبدالله(ع) چندین برابر شده است.

شکست پروژه دوقطبی سازی در ایام محرم

از چند روز مانده به شروع ماه محرم و جلسات عزاداری سیدالشهدا براندازها با توهین به تمام مناسک مذهبی، دست به کار شدند و پویش‌هایی با عنوان رنگی بپوشیم، تحریم محرم، نه به مشکی پوشیدن و نه به محرم آخوندی، نذری ندهید، نذری نخورید، به حسینیه نروید،  و… را راه انداختند. پویشی که با هدف مقابله با پوشش‌های مشکی عزاداران حسینی طراحی شده و به‌دنبال توهین به عزاداری سیدالشهدا بود. اما مثل همیشه تمام نقشه هایشان نقش بر آب شد و حضور مردم در مراسمات محرم امسال پر شور تر از سال‌های پیش برگزار شد.

علی کریمی با دو قطبی سازی در توییتی با حمایت از این پویش ها، نوشت در «محرم رژیم» مشکی نپوشیم.
نکته جالب اینجاست که او سال گذشته در همین ایام نوشته بود که: «من هم مثل شما از کودکی شوق رسیدن به دهه محرم را داشتم و با گذشت زمان این ارادت را حفظ کرده‌ام… این عزاداری‌ها پیش از ما بوده و پس از ما هم خواهد ماند… حسینی بمانیم و حسینی زندگی کنیم.» او که در محرم قبل آشوب ها اینچنین نوشته بود، امسال با ابداع ترکیب بی‌معنی و مفهوم «محرم رژیم»، عزاداری‌های این ماه را منتسب به حکومت دانست و از مردم خواست که در این ماه مشکی نپوشند.
این در حالی است که علی کریمی پیشتر در ایام محرم سیاه‌پوش می‌شده و عکس‌هایی از او منتشر می‌شد که درحال نذری‌دادن است.
 

علی کریمی

اما جالب‌تر آنکه براندازها نه‌تنها خود مشغول توهین به ماه محرم هستند، بلکه هر کسی که این ماه را به هر نحوی گرامی بدارد مورد هجوم توهین‌ها و هتاکی‌های این جماعت قرار می‌گیرد.

حرمت شکنی بهناز جعفری و طناز طباطبایی در ایام محرم
 

2

نازنین بیاتی، بازیگر سینما در اینستاگرام خود نوشت: «محرم، به جای پرداخت میلیاردها تومان به مداحان برای گریاندن شما آنرا هزینه خنداندن یتیمی کنید»

3

کنایه بهاره رهنما به نازنین بیاتی درباره تحریم محرم
بهاره رهنما بازیگر معروف سینما و تلویزیون با انتشار عکسی در اینستاگرام خود نوشت:

4

استوری آزیتا ترکاشوند به منقدانش

آزیتا ترکاشوند

انتشار اخبار جعلی توسط علی کریمی
علی کریمی این بار پوستری جعلی مربوط به محرم به سال ۹۹ مربوط به شهرستان فسا را تغییر آدرس می‌دهند و به در‌وغ متن قرعه‌کشی به تصویر اضافه و منتشر می‌کند و در انتها التماس تفکر دارد.

3

حضور پر شور شیعیان در سراسر دنیا
عزاداران حسینی در روز عاشورا در سراسر دنیا به عزاداری پرداختند و صحنه های زیبایی از شور و دلدادگی حسینی را در معرض نمایش قرار دادند.
مراسم عاشورا در کنار کاخ سفید

شب عاشورا در مرکز اسلامی ایران در لندن

دسته عزاداری محرم برای اولین بار در ژاپن

دسته پرشور عزاداری شب عاشورا در هیوستن تگزاس

هدف از پروژه تحریم محرم چیست؟
باید توجه داشت که موضوع تحریم محرم و مراسم عزاداری امام حسین (علیه‌السلام) فاز جدیدی از ایران ستیزی دشمنان جمهوری اسلامی است که در دستور کار عوامل اجرایی پروژه براندازی نظام قرار گرفته است.

هدف اصلی طراحان پروژه تحریم محرم، سیاسی و حکومتی جلوه دادن واقعه کربلا و فاصله‌گیری از اصل حقیقت و ابعاد دینی و اعتقادی این واقعه تاریخی است. به بیان دیگر آنها اسلام و بُعد دینی حکومت ایران را هدف قرار داده‌اند تا ستون اصلی نظام اسلامی را متزلزل سازند چرا که به فرموده امام خمینی : “این محرّم‏ و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است” و بی شک پروژه‌هایی همچون تحریم محرم و تحریف واقعه عاشورا می‌تواند آن دسته از افرادی که از بصیرت و آگاهی کافی برخوردار نیستند را به سهولت از مسیر درست منحرف سازد.

شکست پویش‌های‌ تحریم محرم
در دهه اول محرم معاندین با راه‌اندازی پویش‌های مختلف با اهداف ضدشیعی سعی در تحریم محرم داشتند که مثل هر سال شاهد شکست مفتضحانه رسانه‌های غربی در این زمینه بودیم. به‌طوری که محرم امسال شاهد برگزاری یکی از باشکوه‌ترین جلوه‌های عزاداری بر امام حسین(ع) بودیم.