در گفتگو با جهت پرس مطرح شد؛

نماینده مجلس: عملیات وعده صادق ۲ بین جبهه مقاومت انسجام ایجاد کرد

قادری در گفتگو با جهت پرس گفت: ما در عملیات وعده صادق ۲ نشان دادیم  که توان و اقتدار فنی و تکنولوژی ما بالاتر  از این چیزهاست و ما دست برتر داریم.

نماینده مجلس: عملیات وعده صادق ۲ بین جبهه مقاومت انسجام ایجاد کرد

به گزارش جهت پرس؛ جعفر قادری، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «جهت پرس» در خصوص تبیین عملیات وعده صادق ۲ و دستاوردهایش گفت: پاسخ موشکی ایران به اسراییل که  در قبال تجاوز به خاک و سرزمین مان و حق مسلم ایران در پاسخگویی انجام شد دستاوردهای دارد که نیاز به تبیین دارد.
وی ابراز کرد: این واکنش نشان داد  صبر استراتژیک ما تمام شده و اگر  تا به حال تلافی نکردیم به دلایلی بوده ولی آن چیزی که اعلام میکنند مسئولین ما دقیقا محقق میشود و هر چند که تمام تجهیزات و امکانات روز دنیا برای به  جلوگیری از اصابت موشک‌های ما بسیج شوند و  دنیا همه دانش فنی و  و استراتژی خود را بسیج کند ولی باز هم  دانش فنی و تکنولوژی ما  بالاتر از  دانش فنی کشورهای پیشرفته است.
وی تاکید کرد: ما اجازه نمی‌دهیم که کسی به خاکمان ، ارزش ها و  باورهایمان تجاوز و تعدی کند و هرگونه شیطنت و بحث اغتشاشگری و کشت و کشتار در کشورهای اسلامی با پاسخ کوبنده و شکننده ایران اسلامی مواجه میشود.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات وعده صادق ۲ اتحاد و انسجامی که بین جبهه مقاومت وجود دارد چه در یمن چه در عراق که در سوریه و لبنان به طور یکپارچه عمل میکند و معادلات را به شکل دیگری رقم می زند.

وی ابراز کرد: ما بخشی از جهان اسلام هستیم و نسبت سرنوشت جهان اسلام احساس مسئولیت می‌کنیم و طبعاً نباید اجازه بدهیم که یک رژیم جعلی به خودش اجازه بدهد که این همه کشتار و قتل عام و وحشیگری در قبال مسلمانان به خرج داده و کسی نباشد که پاسخ این تجاوز، تعدی و گستاخی بیش از حد آنها را بدهد.
قادری با اشاره به لزوم تبیین وعده صادق ۲ در سانسور شدید خبری دشمن غربی و اسرائیلی گفت: ما بایستی ابعاد عملیات وعده صادق دو را در این سانسور خبری دنیا برای مردم تبیین کنیم.
قادری گفت: من فکر می کنم اسراییل مانور هایی که روی سیستم های دفاعی شان و سیستم های دفاع چند لایه در طول دوران های گذشته داشت و مدام مانور می داد که ما  گنبد آهنین داریم و کسی  امکان هدف قراردادن ما را در این مکان  امن  ندارد و نمی‌تواند برایمان مشکل ایجاد کند و ما می توانیم کشورهای دیگر را بزنیم و برای همه رجز خوانی می کرد که ما به هر نقطه از ایران دسترسی داریم.
قادری گفت: در مقابل تمام این رجزخوانی ها ما نشان دادیم که برخلاف ادعاها و گفته‌های رژیم صهیونیستی هرجایی و هر نقطه ای را در سرزمین های اشغالی اراده کنیم، میتوانیم بزنیم و دست بسته نیستیم.
وی عنوان کرد: ما توانستیم با هر اقدامی و هر پدافندی از سوی کشورهای غربی مقابله کنیم و در حقیقت  تکنولوژی ما این اجازه را میدهد که با سیستم های غربی و سیستم های پیشرفته رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی غلبه کنیم و این تبلیغاتی که در گذشته  در دنیا ایجاد کرده بودند که با گنبد آهنین و سامانه پدافندی اجازه تعرض به خودرا نمی دهیم و موشک های وعده صادق یک به هیچکدام از اهداف نخورده دروغی بیش نبود.
قادری با توجه به لزوم تبیین در خفقان رسانه ای رژیم صهیونسیتی و غرب گفت: ما در عملیات وعده صادق ۲ نشان دادیم  که توان و اقتدار فنی و تکنولوژی ما بالاتر  از این چیزهاست و ما دست برتر داریم و  اگر  اسرائیل بخواهد به خاک ما تجاوزی کوبنده داشته باشد کل سرزمینش را شخم میزنیم و جایی را نگه نمی داریم.

این نماینده مجلس گفت:  همانطور که پیش از این بارها گفته ایم ما برخلاف وحشی‌گری اسراییل و کشتار مردمی که این دولت غاصب انجام می دهد چنین قصدی نداشته و نخواهیم داشت.
وی تاکید کرد: این امر نیاز به تبیین دارد که ما علیرغم اینکه می توانستیم اما مردم غیر نظامی را هدف قرار ندادیم اما اگر اسراییل بخواهد به  سرزمین ما و خاک ما تعرضی  بکند تاوان سنگینی خواهد پر درخت.