قادری مطرح کرد

لزوم شرکت در نماز جمعه فردا/ حضوری برای نشان دادن همبستگی و هماهنگی

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اتفاقات اخیر در منطقه و عملیات وعده صادق ۲ اهمیت دارد مردم فردا با حضور در نماز جمعه بار دیگر نشان دهند پشت سر مقام معظم رهبری ایستاده اند و میان مردم و مسئولان هماهنگی و همبستگی وجود دارد.

لزوم شرکت در نماز جمعه فردا/ حضوری برای نشان دادن همبستگی و هماهنگی

به گزارش جهت پرس؛ جعفر قادری، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «جهت پرس» گفت:  اتفاقاتی که در خاورمیانه افتاد و در پی پاسخ ایران به گستاخی اسرائیل در عملیات وعده صادق ۲ ضرورت دارد ما یک اتحاد و انسجام قوی در داخل کشور داشته باشیم و نشان بدهیم که همه افراد با همه نگاه‌ها و دیدگاه‌های سیاسی پشت سر مقام معظم رهبری ایستاده اند.

قادری با بیان اینکه امروز مردم تمام اتفاقات اخیر در کشور را دنبال می‌کنند، گفت: قطعا بیانی که مقام معظم رهبری فردا در نماز جمعه به صورت تفصیلی در مورد حوادث غزه و لبنان و عملیات وعده صادق ۲ خواهند داشت، ضرورت دارد همه مردم و مسئولان به صورت گسترده حضور داشته باشند تا بار دیگر نشان دهیم اقداماتی که توسط شورای عالی امنیت ملی و با تایید رهبری انجام شده است مورد تایید قاطبه مردم است و در این کشور هماهنگی وجود دارد و قطعا مومنین و متدینین و اکثریت مردم  فردا در نماز جمعه شرکت می کنند.

قادری با اشاره به حس همگرایی و اتحاد   بین امت اسلام بعد از وقایع اخیر  و اهمیت بالای نماز جمعه فردا گفت: در حقیقت یکی از ارکان  قدرت امت اسلام همین اجتهاد و انسجام و وحدت درونی است؛در  این کشور در  دوره های مختلف انتخابات ریاست جمهوری و مجلس برگزار میشود و طیف ها و جناح های مختلف می آیند و می روند ولی همه خود را در خط رهبری و تابع نظرات ایشان می دانند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب هم در طول دوران‌های مختلف نشان داده اند به که سلایق و دیدگاه‌های مختلف احترام می‌گذارند و به اصطلاح نقش پدرانه داشتند و طبعاً  حضور مردم در این نماز جمعه این اتحاد و انسجام و وحدت و همبستگی را نشان میدهد و این خیلی میتواند کمک کند.
قادری گفت: این همبستگی پیامی که برای جریان های خارجی دارد این است که ما تحت هر شرایطی چه سخت و دشوار و چه شرایط عادی نظر و دیدگاه مقام معظم رهبری اهمیت بسیاری برایمان دارد  وتحت  نظر ایشان صلاح و مصلحت نظام و انقلاب  رقم خواهد خورد.