میعادگاه بیعت/ رهبر معظم انقلاب نماز جمعه این هفته را می‌خوانند

مراسم بزرگداشت مجاهد فی سبیل‌الله، شهید سیدحسن نصرالله و همراهان ایشان ازجمله سردار شهید نیلفروشان از سوی رهبر معظم انقلاب، جمعه ۱۳ مهرماه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح در مصلای امام‌خمینی(ره) برگزار می‌شود. در ادامه، نمازجمعه این هفته تهران به امامت رهبر انقلاب در مصلای امام خمینی(ره) اقامه خواهد شد.

میعادگاه بیعت/ رهبر معظم انقلاب نماز جمعه این هفته را می‌خوانند

به گزارش جهت پرس؛ حضور رهبر انقلاب در مقام امامت نماز جمعه ‌ام القرای مسلمانان پس از مدت‌ها و آن هم پس از عملیات وعده صادق۲ در انتقام شهادت رهبران و رزمندگان مقاومت همچون سید حسن نصرالله تأکیدی است دیگر بر اینکه اگرچه جبهه مقاومت این فرزند رشید انقلاب اسلامی و مجاهد تأثیرگذار در تحقق آرمان فلسطین را از دست داده است؛ با این حال همچنان که رهبر انقلاب در پیامشان به مناسبت شهادت او تصریح داشتند به برکت خون او مقاومت استحکام بیشتری خواهد یافت و ضربات کوبنده‌تری بر پیکر فرسوده و روبه زوال رژیم صهیونیستی وارد خواهد آورد.
آخرین باری که رهبر معظم انقلاب پشت تریبون نماز جمعه تهران ایستادند ۲۷ دی ماه سال ۱۳۹۸ بود؛ حدود ۱۰ روز پس از تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید سلیمانی در تهران بود. ۱۰ روز پس از آن روزی که در صبحش مقتدای شیعیان جهان بر پیکر سردار دل‌ها و دیگر یاران شهیدش نماز خواند و آن یوم‌الله با حمله موشکی بامداد شنبه به پایگاه امریکایی‌ عین الاسد پیوست. حالا در شرایطی که نماز خواندن بر پیکر سید مقاومت ممکن نبوده است، نماز جمعه این هفته تهران با امامت رهبر انقلاب تکریم و تعظیم فرزندی از فرزندان انقلاب اسلامی و خطبه‌های این نماز، میثاقی دیگر برای امتداد یافتن راه او در مسیر مقابله با رژیم جنایتکار و اشغالگر صهیونیستی است. روز جمعه بی‌شک دوربین رسانه‌های بین‌المللی در تهران جمعیتی عظیم از نمازگزاران را شاهد خواهد بود که در اقتدا به رهبر معظم انقلاب پرچم خونخواهی نصرالله، ‌دکتر اسماعیل هنیه و  دیگر فرماندهان جبهه مقاومت را که به دست رژیم تروریستی به شهادت رسیده‌اند، برافراشته ساخته‌اند. چه آنکه سید حسن نصرالله برای مردم ایران روحانی مجاهد و سیاستمداری متعلق به کشوری دیگر نبود. همانگونه که سید مقاومت، ایران را وطن دیگر خود می‌دانست و مدافع انقلاب اسلامی ایران بود؛ مردم ایران نیز او را همسنگ سرداران شجاع خود دوست می‌داشتند و مبارزات او و یارانش در برابر رژیم تا بن دندان مسلح اسرائیل را می‌ستودند. این همبستگی خود را در روزهای پس از شهادت سید مقاومت در پیام‌ها و بیانیه‌هایی نشان داد که شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی، هنرمندان و سرآمدان اقشار مختلف مردم از هر جناح و با هر اندیشه‌ای در رثای او منتشر کردند. چه آنکه در نظر همگان نصرالله مبارزی استثنایی بود که آزادیخواهی را در حد اعلای خود به نمایش گذاشت و با همه فصاحت بیان، رهبری استراتژیک و توانمندی بی‌نظیر، مردم لبنان و چه بسا اغلب کشورهای منطقه را از هر دین و آیینی که بودند با حزب‌الله و آرمان‌های آزادیخواهانه‌اش در مقابله با رژیم صهیونیستی همراه کرد.