حملات مقاومت لبنان به مواضع صهیونیست‌ها در پی عملیات زمینی ارتش اشغالگر

مقاومت لبنان امروز(سه‌شنبه) حملاتی را به شمال فلسطین اشغالی انجام داد.

حملات مقاومت لبنان به مواضع صهیونیست‌ها در پی عملیات زمینی ارتش اشغالگر

به گزارش جهت پرس؛ مقاومت لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت پایدار فلسطین و پشتیبانی از مقاومت آن و دفاع از لبنان و ملت آن، مبارزان ما صبح امروز(سه‌شنبه) تحرکات سربازان دشمن در پایگاه المطله(متولا) را با توپخانه هدف قرار دادند.

مقاومت لبنان همچنین اعلام کرد: در راستای حمایت از مردم و مقاومت در غزه و دفاع از لبنان و ملت آن، مبارزان ما امروز تجمع سربازان دشمن در شهرک متولا را با موشک هدف قرار دادند.

مقاومت لبنان در بیانیه دیگری افزود در راستای حمایت از مردم و مقاومت در غزه و دفاع از لبنان تجمع سربازان دشمن در شهرک «آویویم» را با توپخانه هدف قرار داد.

ارتش رژیم صهیونیستی پیش از این اعلام کرده بود موشک‌هایی از جنوب لبنان به شهرک متولا و منطقه «آویویم» و «کریات شمونه» شلیک شد.

خبرنگار العربیه نیز گزارش داد: از زمان آغاز تهاجم اسرائیل به جنوب لبنان، ۳۰ موشک از لبنان شلیک شده است.

ارتش این رژیم بامداد امروز سه‌شنبه از آغاز عملیات نظامی متمرکز زمینی در جنوب لبنان خبر داده بود.

بنا بر اعلام ارتش رژیم صهیونیستی این عملیات زمینی علیه اهداف حزب‌الله و با پشتیبانی هوایی و توپخانه‌ای همراه است و محدود خواهد بود.

ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر هدف قرار دادن زیرساخت‌های مقاومت لبنان درحالی است که این رژیم در ساعات گذشته، مناطق مسکونی و غیرنظامی را هدف قرار داده که به شهادت صدها غیرنظامی لبنانی انجامیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در کنار ادامه جنایت‌های خود علیه مردم غزه، اخیرا عملیات‌های هوایی را علیه جنوب لبنان و بیروت انجام داد که به شهادت تعدادی از فرماندهان و رهبران حزب الله لبنان از جمله سید حسن نصرالله، دبیرکل این حزب منجر شد.

حزب‌الله لبنان تاکید کرده است با وجود جنایت‌های رژیم صهیونیستی به حمایت و پشتیبانی از مردم و مقاومت در غزه ادامه می‌دهد.