در گزارش جهت پرس بخوانید

موج حمایت مردمی از مبارزان حزب الله لبنان در سراسر کشور

مردم تهران با تجمع در میدان فلسطین، جنایات رژیم صهیونیستی در ضایحه جنوب بیروت که منجر به شهادت سید حسن نصرالله گردید، محکوم کردند.

موج حمایت مردمی از مبارزان حزب الله لبنان در سراسر کشور

به گزارش جهت پرس؛ مردم تهران از ساعت ۱۶ امروز _ شنبه هفتم مهرماه_ با تجمع در میدان فلسطین در برابر جنایات رژیم صهیونیستی به پا خواسته و حمله روز گذشته این رژیم منحوس به مناطق مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت را به شدت محکوم کردند.

خروش مردم تهرانی

به دنبال حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ضایحه، بعد از ظهر شنبه هفتم مهر ماه حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای شهادت «سید حسن نصرالله»، دبیرکل این جنبش در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت را تایید کرد.

روز گذشته_ جمعه ششم مهرماه_ رژیم صهیونیستی حملات سنگینی را علیه مناطق مسکونی و مردم عادی در ضاحیه در جنوب بیروت انجام داد.تجاوز گسترده اشغالگران به ضاحیه در طول شب نیز ادامه داشت.تصاویر حاکی از ویرانی های گسترده ناشی از بمباران اشغالگران در ضاحیه جنوبی بیروت است.

مردم تهران با حضور در میدان فلسطین تهران در هوای بارانی یکصدا شعار «لبیک یا حسین»و «انتقام انتقام » سر دادند. همچنین شرکت کنندگان در این تجمع مردمی پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آن عکس شهید سید حسن نصرالله نقش بسته بود.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد. این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است. به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.

کاربران شبکه‌های اجتماعی چه واکنشی به وقایع لبنان نشان دادند؟

کاربران شبکه‌های اجتماعی و فعالان رسانه‌ای و سیاسی هر کدام به سهم خودشان نسبت به وقایع تلخ و جنایات فجیعی که در لبنان به وجود آمده، واکنش نشان دادند و اکثریت آن‌ها این جنایات را محکوم کردند. عده معدودی که کاربران و سلبریتی‌های فراری و آواره از کشور برای اینکه منبع درآمد خود را از دست ندهند به طرفداری از حملات وحشیانه صهیونیست پرداختند حتی در ماجرای ترور سیدحسن نصرالله هم ابراز شادمانی کردند تا مزد این شادمانی را دریافت کنند.