معصومی مطرح کرد:

گسترش جنگ فروپاشی رژیم صهیونسیتی را در پی دارد/ ابعاد جدیدی از تجاوز به غزه و لبنان/ وضعیت ایده آل محور مقاومت

یک کارشناس سیاسی گفت: محور مقاومت امروز در وضعیت ایده آلی به لحاظ موشکی قرار دارد و هر لحظه اراده کند می‌تواند ضربات غیر قابل جبرانی را علیه رژیم صهیونیستی وارد کند لذا اگر  جنگ به داخل سرزمین‌های اشغالی کشانده شود نه تنها  مردم داخل سرزمین اشغالی توان چنین جنگی را نخواهد داشت که شاهد فروپاشی رژیم صهیونسیتی خواهیم بود.

گسترش جنگ فروپاشی رژیم صهیونسیتی را در پی دارد/ ابعاد جدیدی از تجاوز به غزه و لبنان/ وضعیت ایده آل محور مقاومت

به گزارش جهت پرس؛ اکبر معصومی، کارشناس سیاسی در گفتگو با «جهت پرس» در خصوص تحلیل آخرین وضعیت جنگ در منطقه و اسرائیل گفت:  بعد از ۱۱ ماه امروز رویکرد جنگ در منطقه ابعاد جدیدی پیدا کرده و جدا از عملیات‌هایی که رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه انجام داد و باعث شهادت بیش از ۴۱ هزار نفر در محدوده نوار غزه  شد و  همچنین شیطنت‌هایی که در جنوب لبنان و سوریه داشت امروز شاهد آن هستیم که جنگ غزه ابعاد  جدیدی به خود گرفته است.

وی ابراز کرد: امروز ما شاهد جنگ الکترونیک هستیم که سیستم و اطلاعات مربوط به این جنگ را  ایالات متحده آمریکا در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده و این رژیم هم  این جنگ را در منطقه  دارد گسترش میدهد.

وی با اشاره به انفجار پیجرها در لبنان گفت: منفجر کردن پیجرها در جنوب لبنان که تقریبا نزدیک به ۳۰۰۰ تا بود نشون میدهد که رژیم صهیونیستی با کمک ایالات متحده آمریکا از تمام توان خود برای ضربه زدن به محور مقاومت و  زیر سوال بردن سیستم امنیتی اطلاعاتی حزب الله لبنان  استفاده و به سمت جنگ الکترونیک حرکت کرده است.

این کارشناس ابراز کرد: حتی در شهادت اسماعیل هنیه هم در تهران که به نوعی از طریق تلفن همراه اتفاق افتاده این هم در واقع جنگ الکترونیک محسوب می شود.

معصومی اظهار داشت: نکته بعدی اینکه که اگر در  ۱۱ ماه گذشته ارتش رژیم صهیونیستی و نیروی زمینی این رژیم میدان دار اصلی جنگ در منطقه بودند و جنگ در نوار غزه و جنوب لبنان را مدیریت می‌کردند  امروز  سازمان تروریستی موساد با یگان تروریستی ۸۲۰۰ امروز عملیات در منطقه را مدیریت می‌کنند و به نوعی  میدان دار اصلی به جای ارتش و نیروی زمینی ارتش موساد، سیستم امنیتی اطلاعاتی موساد و یگان ترور ۸۲۰۰ هستند که این هم باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه  رژیم صهیونیستی تصور می‌کند با گسترش دامنه جنگ در منطقه و همچنین با درگیر کردن حزب الله لبنان به صورت عمیق چه در حوزه جنگ الکترونیک و چه در جنگ زمینی علیه حزب الله می‌تواند محور مقاومت را متوقف کند، ادامه داد: رژیم صهیونسیتی تصور می کند آن چیزی که در نوار غزه به آن دست پیدا نکرد را می تواند در جنوب لبنان به دست بیاورد یعنی آبرو و قدرتی که در نوار غزه از دست دادند را با جنگ در لبنان و با حزب الله لبنان و کمکی که آمریکایی‌ها می کنند را بازگردانند و در اصطلاح یک سیستم بازدارندگی طراحی کند.

معصومی ادامه داد:  رژیم صهیونیستی در وضعیتی قرار گرفته که محور مقاومت میدان‌های جدیدی  علیه رژیم صهیونیستی ایجاد کرده یکی از این محورها می‌تواند محوری باشد که از یمن  علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شد که همان ارسال موشک‌هایی با برد ۲۱۰۰   کیلومتر که از همه سیستم های پدافندی عبور کرد ایجاد میدان های جدیدی علیه رژیم صهیونیستی را نشان می دهد و اتفاق و رویکردی که رژیم صهیونیستی تصورش را نمی‌کرد.

وی ابراز کرد: نکته بعدی در طول ۱۱ ماه گذشته این است که محور مقاومت به سیستمی از  به موشک‌ها دست پیدا کرده که تمام سیستم‌های پدافندی محور عبری غربی را زیر سوال برده و به طور کامل ناکارآمد کرده است و همین چندی پیش که حزب الله لبنان  عملیات اربعین را انجام داد و  انصارالله یمن موشک هایی را علیه رژیم صهیونیستی فرستاد که حتی سیستم پدافندی  ایالات متحده توان مقابله با اینها را نداشت.

معصومی تاکید کرد: این یعنی محور مقاومت امروز در وضعیت ایده آلی به لحاظ موشکی قرار دارد و هر لحظه اراده کند می‌تواند ضربات غیر قابل جبرانی را علیه رژیم صهیونیستی وارد کند.
این کارشناس گفت:  اگر جنگ گسترش پیدا کند و این جنگ به داخل سرزمین‌های اشغالی کشانده شود نه تنها در واقع مردم داخل سرزمین اشغالی توان چنین جنگی را نخواهد داشت بلکه ما   شاهد  فروپاشی  علنی رژیم صهیونیستی خواهیم بود  و این رژیم  یک شکست کامل را در این شرایط تجربه می کند که ممکن است برای غرب و خصوصا ایالات متحده هم بسیار بسیار سنگین و غیر قابل جبران باشد.