فیلم/نجفی: توسعه زیرساخت ها و تجهیزات دفاعی و نیز تقویت دیپلماسی دفاعی از مهمترین برنامه های نصیرزاده است

موافق وزیر پیشنهادی دفاع میگوید: یکی از برنامه‌های مهم نصیرزاده در حوزه دیپلماسی دفاعی است که مدیریت هوشمندانه حوزه دفاعی ایران بر محور حفظ و بازدارندگی قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران را می‌طلبد.

فیلم/نجفی: توسعه زیرساخت ها و تجهیزات دفاعی و نیز تقویت دیپلماسی دفاعی از مهمترین برنامه های نصیرزاده است

به گزارش جهت پرس؛ موافق وزیر پیشنهادی دفاع گفت: امیر سرتیپ نصیرزاده رزومه بسیار قوی و شفاف و سابقه درخشانی دارد؛ همچنین برنامه های امیر نصیرزاده بسیار قابل دافع است.

وی افزود: یکی از برنامه های مهم نصیرزاده در حوزه دیپلماسی دفاعی است که مدیریت هوشمندانه حوزه دفاعی ایران بر محور حفظ و بازدارندگی قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران را می طلبد؛ تسهیل صادرات محصولات تولیدی وزارت دفاع و پیگیری روابط تجاری بین‌المللی، حمایت از محور مقاومت و افزایش رابطه با کشورهای همسایه و همسو با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح از دیگر برنامه های نصیرزاده است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: پرتاب بیش از ۲۰ ماهواره و توسعه ماهواره برهای سبک و قرارگیری ماهواره در سطوح پایین نیز از برنامه های امیر نصیرزاده در وزارت دفاع است در حوزه پهپادهای متنوع و تولید جنگنده های سنگین، طراحی و تولید هواپیمای جت آموزشی و … از اهم برنامه های سرتیپ نصیرزاده است.