با عباس عبدی عضو شورای راهبردی دولت پزشکیان چه باید کرد؟

طاهر رحیمی نسبت به توییت عباس عبدی (عضو شورای راهبردی پزشکیان) درباره عدم پاسخ گویی به جنایت صهیونیست ها واکنش نشان داد و نوشت: عزیزان و زحمت‌کشان دستگاه های امنیتی و قضایی کشور خوب میدانند که امنیت ملی با “من بیمرم و تو بمیری و ریش سفیدی و ژست آزادی بیان گرفتن” حاصل نمیشود، صریح باید گفت که تأمین امنیت ملی مستلزم اقتدار و برخورد مقتدرانه در خارج و ایضا در داخل در مقابل امثال عباس عبدی‌ها است.

با عباس عبدی عضو شورای راهبردی دولت پزشکیان چه باید کرد؟

به گزارش جهت پرس؛ طاهر رحیمی در واکنش به توییت عباس عبدی نوشت:  یادتان هست چندی پیش یک نفر در روسیه بابت حمله تروریستی به مسکو، در صفحه مجازی‌اش کمی شوخی کرد؟ با پابند و در قفس آهنین او را وارد دادگاه کردند، چرا؟ چون امنیت ملی شوخی بردار نیست.

آن وقت اینجا خیلی راحت عباس عبدی هم “حاکمیت دوگانه” را ترویج میکند، هم کل نظام را “متهم” و هم با فشار برای بی پاسخ گذاشتن تجاوز نظامی-امنیتی-تروریستی به خاک کشور، “توسعه ترور” به لایه‌های بالاتر و ارتقای ناامنی بیشتر را تئوریزه میکند.

وی عضو شورای راهبردی دولت هم هست.

واقعا برای نجات آقای رئیس جمهور محترم از انحطاط فکری این افراد باید شدیدا دعا و تضرع کنیم.

عزیزان و زحمت‌کشان دستگاه های امنیتی و قضایی کشور خوب میدانند که امنیت ملی با “من بیمرم و تو بمیری و ریش سفیدی و ژست آزادی بیان گرفتن” حاصل نمیشود،

صریح باید گفت که تأمین امنیت ملی مستلزم اقتدار و برخورد مقتدرانه در خارج و ایضا در داخل در مقابل امثال عباس عبدی‌ها است.