آیا دکتر جلیلی قرارگاه حکمرانی جهش‌ را تشکیل خواهد داد؟!

صحبت های علیرضا کمیلی را در ارتباط با آینده و اقداماتی که اقای جلیلی باید به آنها برسد را مورد بررسی قرار می دهیم.

آیا دکتر جلیلی قرارگاه حکمرانی جهش‌ را تشکیل خواهد داد؟!

به گزارش جهت پرس؛ علیرضا کمیلی نوشت: سال ۹۲ رهبری بجای اینکه در دیدار با دکتر جلیلی، مانند امثال جواد موگویی و بسیاری دیگر بگوید شما خائن هستید و آسانسور اصلاحات شده اید – چون هم اساسا این نگاه را به انتخابات ندارد و هم تنوع کاندیداها زیاد بود و فقط ایشان نبود که در رقابت مانده باشد- تاکید کرد که نیروهای مخلص دور خودتان را جمع کنید که پس از آن دکتر، ایده «قرارگاه» را برای تحقق «امر ولی» مطرح کردند.

البته معتقد نیستم که «دولت سایه» توانست نقش این قرارگاه را بازی کند! چون سر زدن به شهرهای مختلف و تشویق به فعالیت که کار قرارگاهی نیست و اساسا در امر سازماندهی بعنوان کارکرد اصلی قرارگاه، اقدامات متعددی مثل «شناسایی، آموزش و رشد، شبکه سازی، جهت دهی پروژه ها و…» وجود دارد و این اقدامات حداقل در قبال نیروهای استانی‌ در این یک دهه کمتر رخ داد! هر چند کارگروه‌های دولت سایه در تهران اقدامات درخوری داشتند.

حالا که این بار تاکید «فوری‌تر» هم به آن توصیه قبل رهبری اضافه شده و دکتر هم در قامت نماینده یک جمع حداقل ده میلیون نفری فعال حزب الهی قرار دارد – اگر چهار میلیون را رای زورکی مقابل پزشکیان بدانیم!!- چه اقدامی لازم است تا امر ایشان روی زمین نماند؟! زمان دارد میگذرد و قید «فوریت» در امر ایشان یعنی هر چه زودتر باید ساز و کار تشکیل قرارگاه مردمی حکمرانی مهیا شود. چیزی که چنانچه قبلا نوشتم می تواند سطح بدنه انقلابی‌ را از قرارگاه فرهنگی و مناسبت زده به سطح مسایل حکمرانی ارتقا بدهد!

امیدوارم این بار شاهد شکل گیری یک حرکت گسترده ملی برای رفع مسایل جامعه باشیم. چیزی که ربطی به حضور در دولت ها ندارد و اتفاقا جریان مردمی انقلاب را بخاطر اتصال دهی به مشکلات ملموس جامعه، در چشم مردم قدرتمندتر و موثرتر خواهد نمود. انشالله