جهت پرس رسوایی اخلاقی یک مزدور رسانه ای به همراه یک افسر اطلاعاتی زن را بررسی میکند

فیلم لو رفته از مجری شبکه اینترنشنال در اسرائیل

روز گذشته فیلمی از بابک اسحاقی، خبرنگار اینترنشنال و ساکن اسرائیل با یکی از افسران یگان 8200 اسرائیل منتشر شد که بخش فارسی این یگان را تحت تاثیر خود قرار داد و باعث ضربه به کارکرد اصلی این یگان شد.

فیلم لو رفته از مجری شبکه اینترنشنال در اسرائیل

به گزارش جهت پرس؛ زهرا لایق حقیقی؛  سال گذشته بعد از بسته شدن شبکه مفسد انگلیسی من و تو، مدیریت شبکه اینترنشنال عربستانی هم عوض شد. بسیاری حدس زدند که مدیریت جدید اینترنشنال به دست اسرائیل خواهد افتاد. مهر تایید بر این حدس و گمان‌ها زمانی زده شد که بابک اسحاقی مجری شبکه اینترنشال در شبکه 12 اسرائیل بطور زنده بر روی آنتن این شبکه رفت.

بعداز این ماجرا در  جنگ غزه و اسرائیل، اسحاقی از دل سرزمین اشغالی برای اینترنشنال گزارش تهیه و منتشر می‌کرد.

این تنها نکته بابک اسحاقی در این مدت اخیر نبود.  لو رفتن چت صفحه شخصی وی با یک خانم در زمان اغتشاشات مهسا امینی، حاکی از توهین وی به کردهای ایرانی بود. کردهایی که تا قبل از آن برای این افراد ارزش والایی داشتند!

بعد از سفر رضا پهلوی به تل آویو و بازدید از آب شیرین کن منطقه، گزارش اسحاقی از این سفر موجب عصبانی شدن حامیان پهلوی شد. در این گزارش اسحاقی رضا پلوی را شاه ایران خطاب نمی‌کند و همین امر باعث عصبانیت پهلوی‌ها شد.

بعد از این افشاگری‌ها درمورد بابک اسحاقی اخیرا اتفاقی دیگر این بار در فضای مجازی اسرائیل رخ داد. فیلمی از اسحاقی در این شبکه ها منتشر شده است که وی در حال مکالمه تصویری با یک افسر ارشد از یگان ۸۲۰۰ اسرائیل به صورت عریان  است.

یگان «۸۲۰۰» اسرائیل یک واحد نظامی برای جاسوسی در فضای مجازی است که ماموریت آن  به رصد کردن، شنود و تهیه عکس و تصویر و پارازیت در فضای مجازی تقسیم می‌شود.

در این گزارش ویدئویی بخشی از فعالیت این یگان را در فضای مجازی می‌بینید.

انتشار این فیلم بخش فارسی پروپاگاندای رژیم صهیونیستی علیه ایران را لرزاند!

فعالان فضای مجازی  درباره انتشار فیلم غیراخلاقی “بابک اسحاقی”، خبرنگار مقیم تل‌آویو شبکه صهیونیستی اینترنشنال با “شرلی شمسیان” افسر یگان اطلاعاتی 8200 اسرائیل در صفحات خود نوشتند: