فیلم/مراسم تجلیل از فعالان ستاد انتخاباتی رییس جمهور منتخب

آیین شکرگزاری و قدردانی از فعالان ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان، منتخب مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری با حضور فعالان ستاد انتخاباتی، اقشار مختلف و علاقه‌مندان در تالار قلب شهر اصفهان برگزار شد.

فیلم/مراسم تجلیل از فعالان ستاد انتخاباتی رییس جمهور منتخب

به گزارش جهت پرس؛ رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در اصفهان شامگاه سه شنبه در آیین شکرگزاری و قدردانی از فعالان ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان اصفهان اظهار کرد: انتخاب رئیس جمهمور منتخب، دکتر مسعود پزشکیان که مرام حسینی دارد و شاگرد مکتب امیرالمومنین علی (ع) و امام حسین(ع) است بار دیگر ثابت کرد، شاگردان این مکتب، محبوب مردم زمان خود می‌شوند.

عباس رضایی ادامه داد: خداوند فرموده است اگر شاکر نعمت الهی باشیم، نعمت‌ها افزایش پیدا می کند و اگر کفران نعمت کنید به کیفر سخت گرفتار خواهید شد و شُکر اسلام مزید ایمان و شکر ایمان مزید احسان و شکر احسان مزید معرفت است.

استاندار سابق اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: برترین و بهترین سرمایه زندگی جمعی در جوامع بشری، سرمایه اجتماعی است و تاریخ بشر گواه است که وجود سرمایه اجتماعی موجب تمدن سازی و توسعه و پیشرفت است وآنچه موجب پیدایش این سرمایه عظیم می شود، امید است.

وی اضافه کرد: اینجانب به عنوان عضو کوچک ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان از فرد، فرد مسوولان ستادهای انتخاباتی که هریک با قلم، با بیان، با همت و وقت گذاری خود و فعالیت بی وقفه و خستگی ناپذیر دریچه امید را برای ملت خسته و رنجور گشودند و باعث شدند نسیمی حیات بخش و روح افزا از این دریچه بر کالبد خُشک جامعه دمیده شود و بار دیگر بستر شکل گیری سرمایه اجتماعی فراهم آید، تشکر می کنم.

وی با اشاره به منش اخلاقی رییس جمهور منتخب گفت: ندای رفاقت، محبت و همبستگی و انسجام ملی و اعتماد و اتحاد ملی با کلمات نورانی نهج البلاغه توسط مسعود پزشکیان در سرزمین متمدن ایران زمین طنین انداز شد و همین مرام و منش بود که باعث شد مردم تصمیم بگیرند، که باید خود را باور کنند و بر پای خود ایستاده و با نگاه به آینده، پیشرفت و توسعه پایدار را با انتخاب خود رقم بزنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: ما با الهام از سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله و با تاسی از قرآن و عترت، با رعایت اصول اخلاقی بر مبنای روش رییس جمهور منتخب، رفاقت بعد از رقابت را سرلوحه قرار خواهیم داد و با صبر و گذشت از اقدامات رقیبان در طول انتخابات می گذریم.

مطالباتمان را از دولت مسعود پزشکیان حداکثری نکنیم

رئیس شورای سیاستگذاری ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان اصفهان هم گفت: اگر خواستار موفقیت دولت دکتر مسعود پزشکیان هستیم، مطالباتمان را حداکثری نکنیم.

مرتضی طهرانی با بیان اینکه به کمک مردم و با حضور اخلاق مدارانه دکتر مسعود پزشکیان توانستیم بر رقیب پیروز شویم، اظهار کرد: اگر خواستار موفقیت رئیس جمهور منتخب هستید که همه ما خواهان آن هستیم، از دوستان اصلاح طلب و کسانی که در ستادها زحمت کشیدند، درخواست می کنم مطالباتمان را حداکثری نکنیم.

وی با بیان اینکه ما در یک رقابت نابرابر توانستیم بر رقیب پیروز شویم، گفت:در جریان تبلیغات انتخاباتی و رای گیری مشاهده کردید که رقیب از چه امکاناتی برخوردار بود، ولی وقتی مردم به صحنه بیایند تمام این‌ها بی اثر خواهد شد و ما با حضور گسترده مردم در این انتخابات پیروز شدیم.

وی خاطرنشان کرد: ما همه بی‌عدالتی‌ها و بد اخلاقی‌ها را می بخشیم، چون می خواهیم در این مملکت زندگی کنیم و این کشور را توسعه دهیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در اصفهان تصریح کرد: تا وحدت ملی شکل نگیرد، هیچ کشوری روی توسعه را نخواهد دید بنابراین ما رقیب را با وجود همه بی‌اخلاقی ها می بخشیم اما فراموش نخواهیم کرد.