در مسیر انتخابات/

مردم فضای تخریب را نمی‌پسندند/ یک رای و هزار تحلیل/ بگذارید رقابت در فضای سالم پیش برود

پیش از شروع انتخابات ریاست جمهوری و رقابت سرسخت ۶ نامزد انتخابات درست در سی و پنجمین سالگرد امام راحل رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای خطاب به کاندیداهای انتخاباتی فرمودند:«… بدگویی کردن، تهمت زدن، لجن‌پراکنی کردن، کمکی به پیشرفت کارها نمی‌کند، به آبروی ملّی هم لطمه می‌زند. صحنه‌ی انتخابات، صحنه‌ی عزّت و حماسه است. ..» اما برخی انگار گوش شنوایی ندارند.

مردم فضای تخریب را نمی‌پسندند/ یک رای و هزار تحلیل/ بگذارید رقابت در فضای سالم پیش برود
به گزارش جهت پرس؛ پیش از شروع انتخابات ریاست جمهوری و رقابت سرسخت ۶ نامزد انتخابات درست در سی و پنجمین سالگرد امام راحل رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای خطاب به کاندیداهای انتخاباتی فرمودند:«در این حرکت عظیمی که انجام می‌گیرد، در رقابت‌های پیش روی انتخاباتی بین نامزدها، اخلاق (باید) حاکم باشد؛ بدگویی کردن، تهمت زدن، لجن‌پراکنی کردن، کمکی به پیشرفت کارها نمی‌کند، به آبروی ملّی هم لطمه می‌زند. صحنه‌ی انتخابات، صحنه‌ی عزّت و حماسه است. صحنه‌ی رقابت برای خدمت است. صحنه‌ی کش و واکش برای به دست آوردن قدرت نیست. برادرانی که وارد میدان مبارزه‌ی انتخاباتی و رقابت انتخاباتی می‌شوند، این را به عنوان یک وظیفه بدانند؛ آن‌ها به وظیفه‌شان عمل کنند.»
بی اخلاقی های انتخاباتی
اما حالا در کمتر از یک هفته مانده به حماسه حضور مردمی، شاهد برخی بی اخلاقی ها و لجن پراکنی های طرفداران یک نامزد بخصوص در مورد سایر کاندیداها هستیم این بی اخلاقی خصوصا در مورد یک نامزد که احساس می کنند جدی ترین رقیب آنها به شمار می رود، شدیدتر است. از اجیر کردن بازیگران مزدور و خودفروخته ای که پیش از این هم بارها و بارها در برهه های حساس کشور خود را ثابت کرده اند که آنجا که لازم است میدان را خالی می کنند و آنجا که نباید دهان به یاوه گویی باز می کنند و در نقش عمر و عاص زمانه عجیب بازی می کنند تا به کار گیری گسترده رسانه های چپی در به کار گیری الفاظی که جز لحن پراکنی و تخریب چیزی منتشر نمی کند و غیر واقعی نشان دادن واقعیات و برعکس کردن و پیچاندن طرح ها و برنامه های دیگران و در مقابل بزرگنمایی نامزد مورد نظر خودشان.
هر کاری برای قدرت!؟
نامزد مورد نظر هم هر کسی به ستادش پا بگذارد از خائن به مملکت تا عامل اصلی فیلترینگ فضای مجازی و آنهایی که قانون اساسی کشور(حجاب) را زیر پا لگد مال کردند، همه را قبول می کند چرا که به گفته خودش تنها به دنبال کسب رای و رسیدن به قدرت است. آنهایی هم که پا به ستادش گذارده اند به گفته آن یکی کاندیدای ریاست جمهوری تنها در انتظار پست و مقام هستند لذا از انتشار هر دروغ و لجنی در فضای مجازی ابایی ندارند.
در مقابل برخی از طرفداران دیگر کاندیداها هم برای پاسخ به این بی اخلاقی ها دست به انتشار و بازنشر فیلم ها و اخبار زیر خاکی می زنند تا ماهیت واقعی آنهایی که به قول خودشان تنها برای ایران به میدان آمده اند را به مردم نشان دهند.
رقابت نامزدها حالا خیلی بالا گرفته و برنامه های اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و اجتماعی یکی یکی خودی نشان می دهند. یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری که به گفته یکی از کاربران فضای مجازی انگار هوش مصنوعی است و آنقدر برنامه های کاربردی برای اجرا و طرح های کارشناسی دارد که آدم انگشت به دهان می ماند.
یکی دیگر کارنامه اجرایی قوی دارد و مشاورانش هم آدم های کار درستی هستند و می داند چه بگوید اما کم می گوید.
خودتان چه کردید؟
آن یکی فقط می خواهد جلوی وقوع واقعه ای تخریب کننده نظام را پیش از وقوع بگیرد و به دنبال پاسخ به تمام منم منم های یکی دو تای دیگر از کاندیداهای مدعی است که می گویند« ۴۰ سال است می گویید درست می کنیم پس چه شد؟ » اما احتمالا مانند جوبایدن دچار فراموشی شده اند که از این ۴۰ سال ۳۲ سالش در دست دولت هایی منسوب به خودشان بوده! پس چه کردند؟
این کاندید شاید مانند دوتای دیگر رای نداشته باشد اما دارد ماموریت مهم و خطیری را اجرا می کند؛ رسوایی آنهایی که ادعا می کنند خیلی کارها کرده اند و همه چیز را به برجام گره نزده اند! رسوایی آنهایی که در ۳۲سال به قدر سه سال دولت شهید رئیسی نتوانستند رضایت مردم را کسب کرده و آبادانی و بازگشایی کارخانه هایی که آنها بستند و کارگران هپکویی که بیکار کردند و نفتی که بهانه داشتند برای فروشش و … کار کنند.
حالا وزرای بی کفایتشان در قالب مشاور برخی ها برای خود گعده های انتخاباتی می گذارند و بعد هم مانند لات های چاله میدان سینه چاک می دهند و بددهنی می کنند و مردم را کتک می زنند که اگر فیلمشان پخش نمیشد باز می خواستند ادای آدم های روشنفکر و انتقاد پذیر و البته مظلوم را بازی کنند.
شهید جمهور مظلوم 
اما مظلوم آن شهیدی است که در دوران زندگی پر ثمر و خدمتگزاریش هزاران حرف پشت سرش و حتی رو در رویش زدند اما دم بر نیاورد تا کشور متشنج نشود و حالا هم بعد از شهادتش در مسیر خدمت، باز آمدند تا خدماتش را به سخره گرفته و بگویند کاری نکرد! آمریکا خواست نفت بفروشیم شما هم فروختید! پس چرا شما نتوانستید؟ با همه این اوصاف باید به تاکید رهبری خصوصا پیش از آغاز مناظره دوم اشاره کرد که فرمودند:« مردم فضای تخریب را نمی‌پسندند» اما کو گوش شنوا! آهای نامزدهایی که ادعا می کنید می خواهید«برای ایران» به میدان بیایید، مردم تخریب را نمیپسندند دست از لجن پراکنی بردارید و بگذارید ایران نفسی بکشد و رقابت در فضایی سالم پیش برود.