بشار باید بماند/ مخالفت شدید یحیی!

به گزارش جهت، ماجرای عدم تامین و پرداخت بدهی برانکو ایوانکوویچ از یک سو و جدایی برخی از ستاره ها از جمله بشاررسن و شجاع خلیل زاده پرسپولیس را که بعد از قهرمانی در لیگ برتر و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان ، می بایست روزهای خوبی را سپری می کرد به یک باشگاه بحران […]

بشار باید بماند/ مخالفت شدید یحیی!

به گزارش جهت، ماجرای عدم تامین و پرداخت بدهی برانکو ایوانکوویچ از یک سو و جدایی برخی از ستاره ها از جمله بشاررسن و شجاع خلیل زاده پرسپولیس را که بعد از قهرمانی در لیگ برتر و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان ، می بایست روزهای خوبی را سپری می کرد به یک باشگاه بحران زده بدل کرد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس اینروزها فشار زیادی را متحمل شد. او بعد از رسیدن به فینال چند روز تمرینات تیمش  را تعطیل کرد اما در آغاز مجدد تمرینات با این بحران ها مواجه شد ضمن اینکه عدم مطالبات معوقه بازیکنان نیز سرمربی فینالیست لیگ قهرمانان را بشدت ناراحت کرد به طوری که او در اولین جلسه ، تمام طول تمرین را روی نیمکت ذخیره ها نشسته و چهره درهمش را پشت ماسک پنهان کرده بود. یحیی اما بعد از استوری بشاررسن و انتشار خبر جدایی شجاع خلیل زاده و همچنین عدم پرداخت معوقات بازیکنان باردیگر دست به قلم شده و متنی را خطاب به هواداران پرسپولیس منتشر کرد. این پیام به شرح زیر است:

با توجه به نگرانی‌های هواداران عزیز ذکر برخی نکات را ضروری می دانم؛

باشگاه امروز به بازیکنان فصل قبل گفته برخلاف قول داده شده فعلا بخاطر مشکلات مالی و اولویت در  پرداخت به اقای برانکوی عزیز نمی توانیم پرداختی داشته باشیم.

بازیکنان تاریخ ساز و باغیرت تصور می کردند با توجه به اظهارنظرها مبنی بر تامین بدهی به برانکو این مشکل حل شده و  پس از دو سه بار منتفی شدن وعده پرداخت باقیمانده مطالبات و آپشن ها بیستم مهر حتما طلب شان پرداخت می شود اما اکنون مشخص شده معادلات باشگاه بهم خورده و مبلغ طلب آقای برانکو بطور کامل تامین نشده و همچنین باشگاه اکنون توان پرداخت به انها را ندارد. بازیکنان زحمتکش تیم هم با آگاهی از این موضوع و مشکلات بوجود آمده ،  در تمرین امروز حضور خواهند یافت.