طرفداران ترامپ راه را بر بایدن بستن

به گزارش سرویس ترجمه جهت، به نقل از وال‌استریت ژورنال، روز های گذشته ویدیویی در شبکه‌های مجازی پربازدید شده‌است که اتوبوس کارزار انتخاباتی بایدن در حال حرکت به سمت محل سخنرانی را در محاصره تعداد زیادی از اتومبیل‌های طرفدار ترامپ نشان می‌داد. این اتومبیل‌ها با سد راه این اتوبوس به شکلی اسکورت‌گونه، باعث لغو مراسم […]

طرفداران ترامپ راه را بر بایدن بستن

به گزارش سرویس ترجمه جهت، به نقل از وال‌استریت ژورنال، روز های گذشته ویدیویی در شبکه‌های مجازی پربازدید شده‌است که اتوبوس کارزار انتخاباتی بایدن در حال حرکت به سمت محل سخنرانی را در محاصره تعداد زیادی از اتومبیل‌های طرفدار ترامپ نشان می‌داد. این اتومبیل‌ها با سد راه این اتوبوس به شکلی اسکورت‌گونه، باعث لغو مراسم کارزار بایدن در تگزاس شدند.
ترامپ نیز در آخرین سخنرانی خود به تمسخر این اتفاق پرداخت و بعد در واکنش به بیانیه اف‌بی‌آی جهت شروع تحقیقات بر این موضوع، در توییتی نوشت:«به نظر من این میهن‌پرستان هیچ کار اشتباهی مرتکب نشده‌اند. اف‌بی‌آی اگر به دنبال عدالت است، بهتر است به تروریست‌ها و آنارشیست‌هایی رسیدگی کند که شهر‌های تحت امر دموکرات‌ها را به آتش می‌کشند و باعث عذاب مردم می‌شوند.»