اهدای تمثالی از سردار دلها با عنوان پلاک آسمانی به مدیران نهادهای مازندران

به گزارش جهت، سرهنگ علی نجفی مسوول بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا استان مازندران امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره با ۹ دی ماه حضور و نقش‌آفرینی مردم در آن فتنه پیچیده توسط منافقان تفطه عطفی را در تاریخ انقلاب اسلامی ایجاد کرد، گفت: رهبر انقلاب از این حضور مردم به‌عنوان یک فریضه […]

اهدای تمثالی از سردار دلها با عنوان پلاک آسمانی به مدیران نهادهای مازندران

به گزارش جهت، سرهنگ علی نجفی مسوول بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا استان مازندران امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره با ۹ دی ماه حضور و نقش‌آفرینی مردم در آن فتنه پیچیده توسط منافقان تفطه عطفی را در تاریخ انقلاب اسلامی ایجاد کرد، گفت: رهبر انقلاب از این حضور مردم به‌عنوان یک فریضه اول وقت یاد کردند.

وی افزود: در این ایام از ۹ الی ۱۹ دی ماه در دهه بصیرت برنامه‌های مختلفی را آماده کردیم، چرا که دفاع مقدس ما چهل ساله شد و به ۶ الی ۱۹ دی ماه تقارن پیدار کرد امیدواریم برنامه‌های چهل سالگی بسیج کارمندان برای پایگاه‌های مقاومت در سطح استان بتوانیم اجرا کنیم.

سرهنگ نجفی، یادآور شد: گرامیداشت؛ سالگرد شهادت سردار دل‌ها یادآور حضور گسترده مردم ۱۸ دی ماه سال‌روز حمله موشکی در بین الاسد سیلی محکمی به جبهه آمریکا و صهیونیسم، ۱۷ دی ماه اربعین سالگرد شهید فخری زاده که تقارن خدادای با ایام فاطمیه پیدا کرده است را خواهیم داشت‌.

مسوول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران تاکید کرد: شنبه ۶ دی ماه ابلاغ فضاسازی در سر درب ادارات همزمان با بحث شهادت حضرت زهرا (س)، تولیدات فرهنگی در خصوص شهدا در فضای مجازی در خصوص شهدا، نصب بیلبورد در پل‌های هوایی سطح شهر با محوریت سردار سلیمانی با عنوان” او جان داد پای امام زمانش” را داریم.

این مسوول خاطرنشان کرد: یکشنبه ۷ دی ماه با عنوان روز ” بصیرت ولایت و حماسه عاشورایی” بحث روایت‌گری دفاع مقدس در پایگاه‌های مقاومت به‌صورت مجازی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دوشنبه ۸ دی ماه برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی مجازی در پایگاه دانشگاه پیام نور، اهدای تصویر مزین به شهید سلیمانی به مدیران کل نهادها با نام “پلاک آسمانی” را خواهیم داشت‌.

وی گفت: روز سه شنبه ۹ که با عنوان با عنوان روز بصیرت ولایت و حماسه عاشورایی همزمان با دهه بصیرت تهیه کلیپ با محوریت مجازی، برگزاری برنامه نذر خون، برگزاری برنامه بصیرتی مجازی، برگزاری مسابقه فرهنگی را خواهیم داشت.

نجفی اعلام کرد: در روز ۱۰ دی با نام” بصیرت و اتحاد ملی و عبور از فتنه‌ها ” برنامه نشست بصیرتی با موضوع سردار دل‌ها و شهدای کارمند در پایگاه بانک تجارت استان، برگزاری نهضت روشنگری در اداره دخانیات استان و توزیع برق را خواهیم داشت.

مسوول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا در مازندران اظهار کرد: در پنج شنبه ۱۱ دی ماه با روزشمار “بصیرت خواص و پیروزی از ولایت برگزاری چهارمین مرحله اهدای کمک مومنانه را در بوستان ولایت، برنامه تقدیر از فرماندهان پایگاه‌های اداراتی که اقدام ارزشی انجام دادند، عطر افشام؟نی گلزار شهدا، تهیه و رونمایی از طومار انزجار از انتقام سخت قاتلان سردار سلیمانی و برگزاری نشست بصیرتی را خواهیم داشت.

این مسوول با اعلام اینکه روز جمعه ۱۲ دی با نام ” ادیان الهی و آمادگی برای طلوع خورشید ولی مومنان” نامگذاری شده، گفت: در این روز دیدار با خانواده شهدای اقلیت‌های مذهبی با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی در استان مازندران را برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در روز شنبه وه ۱۳ دی ماه بوده و همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم است با شعار “روز جهانی مقاومت بصیرت ملت حسینی مکتب شهید سلیمانی، گرامیداشت مراسم سردار دل‌ها در پایگاه مقاومت را با پخش کلیپ در فضای مجازی، همچنین رونمایی از وصیت‌نامه شهید و طراحی مسابقه با حضور خانواده‌های بسیج کارمندان را در دستور کار داریم.

سرهنگ نجفی اذعان داشت: در روز یکشنبه ۱۴ دی ماه با نام “روز بصیرت تولی و تبری بیداری اسلامی ” برگزاری مسابقه ورزشی در اداره کل تامین اجتماعی، برگزاری مسابقه فرهنگی سیره سبک زندگی شهدای کارمند را خواهیم داشت.

مسوول بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا در مازندران گفت: در روز دوشنبه مصادف با ۱۵ دی ماه با شعار “بصیرت، استکبارستیزی و مقابله با نفوذ دشمن، برگزاری مراسم گرامیداشت شهید فخری زاده را در پایگاه مقاومت اداره راه و شهرسازی و روز سه شنبه ۱۶ دی ماه روز ” بصیرت و تکریم سردار دل‌ها بزرگترین بدرقه چهانی” که همزمان با سالگرد تشییع پیکر سردار است برگزاری نشست بصیرتی یادواره شهدای مجازی در استانداری را خواهیم داشت‌.

این مسوول اضافه کرد: در روز چهارشنبه ۱۷ دی ماه با شعار ” بصیرت محکومیت ترورسیسم دولتی” همزمان با اربعین شهید فخری زاده نشست بصیرتی و در روز پنج شنبه ۱۸ دی ماه دیدار و سرکشی از خانولده شهدا با نام “بصیرت اقتدار ملی و سیلی به دشمنان” حضور گسترده در نماز جمعه در برخی از شهرستانها را داریم که مصادف با قیام خونین مردم قم در سال ۵۶ است.

وی اعلام کرد: در سطح استان ۱۷۶ شهید کارمند داریم که گرامیداشت این شهدا هر سال با محوریت یک شهید در یک اداره یادواره برگزار می‌شد، امسال به دلیل شیوع کرونا مراسمی برگزار نشد، ولی یادواره مجازی شهید شاخص کشوری داشتیم.

نجفی در پایان، برنامه میز خدمت با هدف خدمت به مردم و اخذ نتیجه موثر در مسیر رفع محرومیت‌زدایی، توزیع بسته‌های مومنانه، اهدای بسته‌های لوازم‌التحریر، امضای تفاهم‌نامه با کمیته امداد امام خمبنی استان پیرامون طرح ” هر کارمند یک حامی معنوی” با اهدای حداقل ماهی ۱۰ هزار تومان به یتیمان را از برنامه‌های دیگر این سازمان برشمرد.