سریال طنز مهران مدیری کلید خورد

به گزارش جهت، فصل دوم سریال «هیولا» با عنوان «هیولاها» به کارگردانی مهران مدیری منتشر شده بود چند روز قبل کلید خورد و قرار است در نوروز ۱۴۰۰ پخش شود.نقش اصلی سریال را ویشکا آسایش بازی می‌کند و مهران مدیری در نقش کامران کامروا، نقش پررنگی در این فصل نخواهد داشت. طبق خبرهایی که از […]

سریال طنز مهران مدیری کلید خورد

به گزارش جهت، فصل دوم سریال «هیولا» با عنوان «هیولاها» به کارگردانی مهران مدیری منتشر شده بود چند روز قبل کلید خورد و قرار است در نوروز ۱۴۰۰ پخش شود.نقش اصلی سریال را ویشکا آسایش بازی می‌کند و مهران مدیری در نقش کامران کامروا، نقش پررنگی در این فصل نخواهد داشت.

طبق خبرهایی که از پروژه به دستمان رسیده است، مدیری فقط در دو قسمت سریال بازی می‌کند و محمد بحرانی هم فقط یک قسمت در سریال حضور خواهد داشت.

همانطور که قبلا گفته شد نقش های فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش و شکیب شجره حذف شده است و گلاره عباسی و اندیشه فولادوند و بهنام تشکر در این فصل حضور دارند ضمن اینکه سیما تیرانداز و نیما شعبان نژاد هم در این فصل حاضر هستند.

مهران مدیری در حالی فصل دوم سریال «هیولا» را کلید زده که این روزها حسابی سرش شلوغ است؛ از یکسو درگیر آماده کرده هفتگی «دورهمی» است و از سوی دیگر به عنوان بازیگر با دو پروژه قرار داد دارد. یکی سریال «خاتون» به کارگردانی تینا پاکروان و دیگری فیلم سینمایی «خائن کشی» ساخته مسعود کیمیایی و آنطور که شنیده می شود نقش او در این دو پروژه کوتاه است و می تواند با هماهنگی هایی که انجام می شود، همزمان با کارگردانی «هیولا»، آن دو کار را هم به سرانجام برساند.

هنوز نمی‌دانیم داستان فصل دوم سریال «هیولا» از کجا شروع می‌شود و به چه سمت‌ و سویی می‌رود. آیا قرار است ماجرا را بلافاصله بعد از پایان فصل اول و آزادی کامران کامروا ببینیم یا در زمانی دیگر و شرایطی متفاوت پیش خواهد رفت؟ چون به‌ هر حال با ورود ویشکا آسایش به عنوان شخصیت اصلی و کمرنگ شدن شخصیت کامران کامروا با بازی مدیری آن هم بعد از دو قسمت، داستان تغییر خواهد کرد و به مسیر دیگری خواهد رفت. باید دید آیا داستان «هیولاها» هم مثل فصل اول درباره مفاسد اقتصادی است، او این بار پرونده های دیگری را در حوزه مفاسد اقتصادی به چالش می کشد و با آنها شوخی می کند.