ماجرای دستمزدهای علی صادقی چه بود؟

به گزارش جهت، علی صادقی بازیگر طنز سریال‌های تلویزیونی این هفته گفتگویی داشت که باعث شد جنجال‌هایی به پا کند. صادقی در این گفتگو از تهیه کنندگان بدقولی گفت که به جای دستمزد به او فحش می‌دهند و عنوان کرد که فقط چند نفر همچون رضا عطاران، سعید آقاخانی و مجید صالحی هستند که حاضر است […]

ماجرای دستمزدهای علی صادقی چه بود؟

به گزارش جهت، علی صادقی بازیگر طنز سریال‌های تلویزیونی این هفته گفتگویی داشت که باعث شد جنجال‌هایی به پا کند. صادقی در این گفتگو از تهیه کنندگان بدقولی گفت که به جای دستمزد به او فحش می‌دهند و عنوان کرد که فقط چند نفر همچون رضا عطاران، سعید آقاخانی و مجید صالحی هستند که حاضر است هر جا و در هر کاری از او بخواهند با آنها همکاری کند.

صادقی در ازای دوستانش از تهیه کنندگانی هم که با آنها مشکل داشته است به طور مصداقی اسم برد و بیان کرد که «محمد شایسته که به من می‌گوید بیا در فیلم «۵۰ کیلو آلبالو» یک سکانس مهمان بازی کن، یک سکانس می‌شود شش سکانس. بعد از آن‌طرف تمام تیزرهای تبلیغاتی‌اش را از پلان‌هایی انتخاب می‌کند که من بازی کردم و در نهایت چند سال پیش ۱۵ میلیارد هم می‌فروشد! بعد زمانیکه به او می‌گویم حالا که سکانس من، سکانس مهمان نبود و کل تبلیغاتت هم از پلان‌های من است حداقل یک دستمزدی هم به من بده، فحش می‌دهد! چه می‌توانم بگویم! به جای دستمزد، فحش می‌دهند! اینها جلوی پایشان را می‌بینند، به جای اینکه دستمزدم را حساب کنند و ۱۰ تا کار دیگر با من انجام دهند و بیشتر پول در بیاورند، فقط همین امروزشان را می‌بینند»

صادقی همچنین از مهران مهام هم نام برده که با او در تلویزیون و در یکی از سریال‌های رضا عطاران همکاری کرده بود با این حال مهران مهام سکوت پیش کرد و محمد شایسته قراردادهای خود با صادقی را منتشر کرد.

شایسته همچنین در استوری خود که در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شد به صراحت اعلام کرد که «آقای علی صادقی همه اخلاق تو را می‌شناسند. تا با تهیه کننده تسویه حساب کامل نکنی سر فیلمبرداری نمیری»

شایسته همچنین در پست‌های خود خبر داد که هم او و هم مهران مهام تهیه کننده سریال‌های تلویزیونی به دلیل این حرف‌های صادقی از او شکایت کرده‌اند.

علی صادقی این روزها سریال جدیدی هم در تلویزیون دارد و از ابتدای نوروز در فصل سوم مجموعه محبوب «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی دیده می‌شود.

صادقی از جمله بازیگران طنز تلویزیون و سینماست که سال‌ها با کاراکترهایی ثابت در فیلم و سریال‌ها نقش ایفا کرده است کاراکترهایی که شاید در چند سال اخیر به کلیشه‌هایی نزدیک شد که دیگر نتوانست قالب خود را بشکند.

حضور او در فصل اول «نون.خ» با انتقادهایی هم مواجه شد و اتفاقاً یکی از امتیازات فصل دوم این سریال نبود بازیگران کلیشه‌ای از جمله صادقی بود و حالا باید دید حضور او در فصل سوم این سریال ارزش افزوده‌ای برایش محسوب می‌شود یا ممکن است یک نقطه ضعف به شمار آید.