مربی خوش شانسی هستم/ اما بهترین هم نیستم

به گزارش جهت، زیدان در نشست خبری دیدار رئال مادرید مقابل ختافه در خصوص خوش شانسی، 10 بازی باقی مانده، انگیزه رئال برای کسب 2 جام و بازگشت ادن هازارد صحبت کرد. سرمربی رئال مادرید گفت: از تیمی که دارم خوشحالم و از اینکه مربی آنها هستم احساس خوبی دارم. ما 10 بازی در 30 روز آینده […]

مربی خوش شانسی هستم/ اما بهترین هم نیستم

به گزارش جهت، زیدان در نشست خبری دیدار رئال مادرید مقابل ختافه در خصوص خوش شانسی، 10 بازی باقی مانده، انگیزه رئال برای کسب 2 جام و بازگشت ادن هازارد صحبت کرد.

سرمربی رئال مادرید گفت: از تیمی که دارم خوشحالم و از اینکه مربی آنها هستم احساس خوبی دارم. ما 10 بازی در 30 روز آینده داریم و همه چیز در این زمان مشخص می‌شود. خوشحالم که در 2 رقابت زنده هستیم و می توانیم برای قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بجنگیم. این روزها، روزهای سرنوشت سازی هستند و بازیکنان ما باهوشند و می‌دانند که بازی فیزیکی فردا خواهیم داشت و باید به خوبی ریکاوری کنند.

وی در خصوص اینکه آیا مربی خوش شانسی است و نتیجه‌ها از شانس بدست می آید، گفت: بله. من خوش شانس هستم زیرا در اینجا و در رئال مادرید مربیگری می‌کنم. نمی گویم مربی فاجعه و بسیار بدی هستم ولی بهترین هم نیستم. مهمترین چیز این است که عشق و علاقه دارم و می دانم در کدام تیم مربیگری می کنم.

زیدان در خصوص هازارد نیز گفت: او خوب است، بهتر شده و می خواهد به تیم بازگردد و در میدان قرار گیرد.

سرمربی رئال مادرید در خصوص بازگشت کارواخال به تمرینات نیز صحبت کرد و از بهتر شدن شرایط مدافع خودش صحبت کرد. در بازی فردا، راموس، واران، کارواخال، لوکاس واسکز، ناچو و کاسمیرو حضور ندارند و باید دید چه ترکیبی زیدان برای بازی فردا انتخاب خواهد کرد. حضور بنزما نیز به دلیل احساس ناراحتی در بازی مقابل لیورپول، در هاله از ابهام است.