اشغال خانه به خانه فلسطینی‌ها توسط رژیم صهیونیستی + فیلم

به گزارش جهت،بعد از شکست دردناک اعراب از رژیم صهیونیستی در جنگ ۶ روزه‌ ۱۹۶۷ ، قدس که تا آن زمان تحت حاکمیت اردن بود، اشغال شد. از همان زمان تا به امروز منطقه شیخ جراح ، دچار رنج اشغال خانه به خانه است. دوربین‌های مراقبت همه جا چشم صهیونیست‌ها شدند و شیخ جراح را […]

اشغال خانه به خانه فلسطینی‌ها توسط رژیم صهیونیستی + فیلم

به گزارش جهت،بعد از شکست دردناک اعراب از رژیم صهیونیستی در جنگ ۶ روزه‌ ۱۹۶۷ ، قدس که تا آن زمان تحت حاکمیت اردن بود، اشغال شد.

از همان زمان تا به امروز منطقه شیخ جراح ، دچار رنج اشغال خانه به خانه است. دوربین‌های مراقبت همه جا چشم صهیونیست‌ها شدند و شیخ جراح را برای ساکنانش شبیه زندان کردند. شیخ جراح به معماری خاص خانه‌های بزرگ و حیاط دارش معروف است. چند هفته‌ای است که دادگاه رژیم صهیونیستی ، به شهرک‌نشینان برگه‌هایی داده و در واقع خانه‌ها را به نامشان زده! جالب هم هست که مدارک و شواهد فلسطینی‌ها را قبول نمی‌کند. شیخ جراح محکوم به اشغال شده است!

فلسطینی‌ها دست به تظاهرات زدند حتی گروه‌های چپ حامی فلسطین هم دو روز پیش تجمعی داشتند ، اما جواب همه شان سرکوب ، کتک و بازداشت بود.

لازم به ذکر است که فیلم‌ها مربوط به صحبت‌های سخنگوی شهرک‌نشینان در سال ۲۰۰۹ و درگیری‌ها در شیخ جراح است که اشغالگران صهیونیست مردان و زنان جوانان فلسطینی را دستگیر می‌کنند.