پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

در حاشیه برگزاری مسابقات هفته بیست و سوم لیگ برتر مدیر یک تیم مطرح پایتخت از داخل رختکن اخراج شد.

منتشر شده در 25 فروردین 1403
در سرویس

۸ مسابقه هفته بیست و سوم لیگ برتر در حالی جمعه ۲۴ فروردین به پایان رسید که در یکی از مسابقات مربوط به یکی از تیم‌های مطرح پایتخت اتفاقی رخ داد که حاشیه‌هایی را برای سرپرست این تیم به همراه داشت.

سرپرست این تیم مطرح که به زعم سرمربی این تیم اخبار داخلی تیم و بازیکنانش را برای مدیرعامل می‌برد پس از پایان بازی همین هفته تیمش، وقتی قصد داشته برای انجام مراحل پایانی کارهای مربوطه بازی به داخل رختکن برود توسط سرمربی تیم از رختکن اخراج می‌شود.

افراد نزدیک به این تیم مطرح پایتخت معتقدند این سرپرست با برخی از بازیکنان هم پشت سر سرمربی تیم حرف هایی زده بوده است. بازیکنان هم از آنجا که ارتباط خوبی با سرمربی تیم دارند کلمه به کلمۀ تمام مطالب را به سرمربی منتقل کردند و در نهایت سرمربی تیم مطرح پایتخت با اطمینان حاصل کردن از اینکه این فرد تنها به قصد انتقال دادن اخبار درون رختکن و تیم کنار او و بازیکنانش حضور پیدا می‌کند او را از رختکن تیم اخراج کرده و به خودش هم گفته می داند که پشت سرش چه حرفهایی با بازیکنان زده است.

ناگفته نماند؛ در فاصله کم باقیمانده تا پایان مسابقات لیگ برتر بیست و سوم، به نظر می‌رسد اوضاع دور و بر برخی تیم‌ها از جمله همین تیم مطرح پایتخت چندان آرام نیست و هر روز حواشی تازه‌ای درباره مشکلات مربوط به آنها به گوش می‌رسد.

منبع : مشرق نیوز
اشتراک گذاری :
jhtp.ir/166877

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی