پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شعار انتخاباتی آقای جلیلی مشخص شد؛

یک جهان فرصت، یک ایران جهش؛ هر ایرانی یک نقش باشکوه به عنوان شعار ستاد انتخاباتی آقای سعید جلیلی معرفی شد

منتشر شده در 22 خرداد 1403
در سرویس

به گزارش جهت پرس؛ شعار ستاد دکتر سعید جلیلی «یک جهان فرصت، یک ایران جهش؛ هر ایرانی یک نقش باشکوه» انتخاب شد. به گزارش …، روابط عمومی ستاد سعید جلیلی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با انتشار بیانیه‌ای عنوان کرد: «ایران در میان انبوه فرصت‌ها و ظرفیتهای داخلی و جهانی، ظرفیت پیشرفت در همه ابعاد دارد؛ اما همه این ظرفیت‌ها فعال نشده است. به ویژه در طول دهه نود، با فرصت‌سوزی، رشد ایران دچار توقف شد و بسیاری ظرفیتهای کشور مورد بی‌توجهی قرار گرفت، که جبران آن جز با یک رشد فوق‌العاده ممکن نیست. بدون یک پیشرفت فوق‌العاده و با روزمرگی و لکه‌گیری در اداره کشور، حتی اداره امور عادی امکان پذیر نیست، زیرا مشکلات ساختاری، سازوکارهای معیوب، ذی‌نفعان  و برنامه دشمن مانع به ثمر رسیدن تلاشهای عادی است. در شرایطی که دنیا در حال تغییر است و کشورهای دیگر در حال تلاش برای ارتقای جایگاه خود و شکل دادن به نظم جدید جهانی هستند، بدون جهش کشور در عرصه‌های کلیدی، نه‌تنها نخواهیم توانست به جایگاه کشور در حد شایستگی‌های آن برسیم؛ بلکه در نقشه دیگران گرفتار خواهیم آمد و دچار عقب‌ماندگی مضاعف خواهیم شد و خطر این وجود دارد که کشور دهه‌ها به عقب رانده شود. جهش ایران، ضرورت عمومی نه‌تنها برای بقا که برای حفظ وضعیت حال و بالاتر ساختن آینده کشور است.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «در برابر این نگاه، نگاه‌هایی هستند که به دنبال اداره کشور در حد مقدورات عادی و روزمره‌اند؛  رهزن‌هایی که با دنبال کردن تبعیض، وابستگی به بیگانه، سیاسی‌کاری و پرداختن به مسائل بی‌اولویت و منافع اصحاب قدرت و ثروتند، هم‌چنین کسانی که اداره حال و ساختن آینده کشور را در برابر هم قرار می‌دهند، مانع این حرکت جهشی شده‌اند.»

این بیانیه می‌افزاید: «این جهش ضروری و حیاتی، جز با نقش‌آفرینی فعال آحاد مردم، نخبگان و مسئولان محقق نمی‌شود. مردم باید سرنوشت خود را به دست بگیرند و آن را از به انسان‌های را‌ه‌بلد بسپارند و نابلدها و راهزنها را از پیش پای حرکت خود کنار بزنند. آحاد مردم در هر محیط، کسب‌کار و جایگاه اجتماعی، از ‌ خانه تا کارگاه، کارخانه، مدرسه، دانشگاه، حوزه، اداره، مغازه و… نقش کلیدی دارند. مسئولان باید ضمن برنامه‌ریزی برای جهش کشور و ساماندهی تغییر ریل‌های اساسی پیشرفت فوق‌العاده، باید برای فعال‌سازی ظرفیت آحاد مردم و نخبگان برنامه‌ریزی و برای آنها نقش‌آفرینی کنند. عدالت لازمه این حرکت است تا فرصت برای همه برای نقش‌‌آفرینی فراهم شود و منابع کشور از وضعیت ضرر برای همه و سود عده‌ای معدود به ابزار حرکت برای همه تبدیل شود.
نمی‌توان با شعارزدگی و حرف‌های سست و بی‌مایه‌سیاسی، آلودگی خود و اطرافیان، هیاهو و غوغا سالاری، نمایش و همایش و گزارش، پرداختن به مسائل بی‌اولویت این راه را رفت. آزموده را آزمودن خطاست.»

در بخش پایانی بیانیه ستاد کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان شده است: «دکتر سعید جلیلی، بر مبنای این ایده کلیدی،  برنامه عملی خود را جهش ایران بر مبنای استفاده از فرصت‌ها و نقش‌آفرینی آحاد مردم کشور قرار داده است، تا با برقراری عدالت، زمینه نقش‌آفرینی همه مردم فراهم شود و ایرانی پیشرفته و مستقل، بر جایگاه شایسته جهانی قرار بگیرد و امکان زندگی شیرین و گوارا و متناسب شأن ملت ایران برای آحاد مردم فراهم شد. بر همین مبنا ستاد دکتر سعید جلیلی شعار انتخاباتی خود را «یک جهان فرصت، یک ایران جهش؛ هر ایرانی یک نقش باشکوه» انتخاب می‌کند.»

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/172930

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی