پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سرپرست مؤسسه تنظيم و نشر آثار امام خميني(س) تأکيد کرد: امروز نه تنها به حرم با شکوه امام‌، به عنوان معيار و مصداق ارادتمان به امام افتخار مي کنيم، بلکه اين را هم يکي از حسنات نظام جمهوري اسلامي مي دانيم.

منتشر شده در 19 شهریور 1400
در سرویس

حجت الاسلام و المسلمین علی کمساری  در مراسم افتتاحیه همایش یک روزه ای که به مناسبت سی و سومین سالگرد تأسیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در حرم حضرت امام برگزار شد، گفت: ما کار برای احیا و ترویج اندیشه امام را یکی از مصادیق امروزین تعظیم شعائر الهی می دانیم. ما امام را پرچم اسلام، تشیع، عدالت خواهی در عصر جدید، معنویت گرایی و اصلاح طلبی در عصر جدید می دانیم و اعتقاد داریم اگر امام نبود امروز در کشور ما و بعضی از کشورهای منطقه خبری از دین خدا نبود. شما فکر می کنید اگر قیام امام و خون شهیدانی که در راه اهداف الهی امام ریخته شد نبود، امروز میلیون ها نفر زائر از اقصی نقاط جهان می توانستند به زیارت اربعین امام حسین(ع) مشرف شوند؟!

امام جزء اعتقادات ما است
 
کمساری تأکید کرد: دین، استقلال، حرّیت و سربلندی ما از امام است و اینها واقعیت هایی است که ما به آنها افتخار می کنیم. امروز نه تنها به حرم با شکوه امام‌، به عنوان معیار و مصداق ارادتمان به امام افتخار می کنیم، بلکه این را هم یکی از حسنات نظام جمهوری اسلامی می دانیم. امروز ما دست بر سینه جلوی امام می ایستیم و می گوییم «السلام علیک یا بن رسول الله». کاری که امام کرد را بعد از معصومین هیچ کسی نکرد. در طول تاریخ اسلام در میان این همه علمای بزرگ چه کسی کار امام در جهت جهانی سازی اسلام و تشیع را کرد؟!

وی افزود: البته امام ادامه یک حرکت مجاهدانه و عالمانه در طول تاریخ تشیع بوده و قله این حرکت محسوب می شود. وقتی یک حکیم برجسته با اخلاص برای امام زیارتنامه می نویسد معلوم است که دشمنان اسلام و انقلاب نمی توانند این حقیقت نورانی و استمرار این ارادت را ببینند و دوستان کم اطلاع هم همان جریان را ادامه می دهند. البته دم خروس انجمن حجتیه از زیر لباس بعضی از آنها بیرون زده و همه می دانیم آبشخور فکری آنها چه جریانی است.

سرپرست مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) اظهار داشت: این را با صدای بلند اعلام می کنیم، عشق فرزندان این آب و خاک به امام چیزی نیست که با چهار توئیت، حرکت سایبری و شیطنت بخواهد خدشه دار شود. امام جزء اعتقادات ما است و عاشقان امام تا پای جان بر سر ارادت خویش با ایشان خواهند ایستاد.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/95838

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی