پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آیت‌الله میرباقری در ارتباط با انتخابات ایران گفتند: بحمدللّه این تابو‌ از سر ملّت ایران برداشته شد که اگر در برابر ظلم استقامت کنید، منزوی می‌شوید!

منتشر شده در 7 تیر 1403
در سرویس

آیت الله میرباقری گفت: از نخبگان جوان و انقلابی تمنّا دارم که با تکیه بر الگوی سیاست‌ورزیِ مؤمنانه و رویکرد انقلابی و اخلاقیِ شهید رئیسی، در پی تبیین و گفتمان‌سازی مولّفه‌های «دولت انقلابی» باشند.

ایشان در ادامه خاطرنشان کرد : شهید آیت‌الله رئیسی و شهید امیرعبداللهیان نشان دادند که هم می‌توان در برابر ظلم و استکبار مقاومت کرد، و هم روابط کشور را با جهان توسعه داد، وهم این روابط را به بستر تولید ثروت و بهینه‌کردنِ اقتصاد ملی تبدیل نمود.

آیت الله میرباقری با توجه به انتشار برخی گمانه زنی ها درباره حضور در انتخابات ریاست جمهوری پیامی به این شرح صادر کرد؛ طی روزهای اخیر مطالبی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر دعوت از این حقیر برای حضور در انتخابات آتی منتشر شده است ،
بیشترِ این مطالب، برآمده از محبّت و حُسن‌اعتمادِ طیفی از برادران مؤمن و انقلابی و ناشی از انگیزه‌های جدّی آنها برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است، اما این مسئولیت، چندان تناسبی با وظایف حوزوی و اجتماعی حقیر ندارد و لذا ضمن تشکر از سروران عزیز، چنین دعوت‌هایی تداوم پیدا نکند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/174806

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی