پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
منتشر شده در 24 اردیبهشت 1400
در سرویس

به گزارش جهت، امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، با اشاره به آغاز موتورتخریب و عملیات روانی رقیب، گفت: هیچ اختلافی در جریان نیروهای اختلاف وجود ندارد و لازم است تا نیروهای انقلاب نسبت به دام اختلاف افکنی هوشیار باشند.

وی افزود: چند توئیت یا کانال معلوم الحال نباید باعث شود تا ۸سال مدیریت ضعیف و ناکارامد را ازیاد ببریم، برخی تلاش می‌کنند با حاشیه سازی متن را کنار زده و اصل را به مباحث دم دستی یا سلیقه ای تبدیل کنند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در واکنش به اخبار کاندیداتوری «علی لاریجانی» و برخی یاران دیگر «حسن روحانی»، اظهار داشت: هیچ اختلافی میان اضلاع سیاسی نیروهای انقلاب وجود ندارد و ما کماکان یک هدف واحد را دنبال می‌کنیم و آن چیزی جز پایان دادن به دولت سوم روحانی و این تفکر معیوب نیست.

رسولی تصریح کرد: هرکسی بخواهد در این پازل، جای روحانی تفکرش را ادامه دهد در کنارمردم، درمقابلش محکم خواهیم ایستاد و اجازه نمی‌دهیم بار دیگر با نمایش های سیاسی به اهدافشان برسند.

وی با تاکید بر اینکه باید رد تخریب را در خانه لواسان بگیرید، گفت: برخی توان رقابت واقعی ندارند اما در حال روشن کردن موتور تخریب هستند.

سخنگوی شورای ائتلاف گفت: افراد سرشناس و شناخته شده‌ای که ماه‌هاست در لواسان تشکیل جلسه می‌دهند و راه‌های تخریب آیت الله رئیسی را بررسی و نقشه تخریب آماده کرده اند. بدانند این‌بار ره به جایی نمی برند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/112782

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی