پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

گفتنی است جریان اصلاح‌طلب به‌عنوان بانیان کارنامه دولت روحانی و عاملان مشکلات فعلی، با پاک کردن صورت‌مسئله، بجای عذرخواهی از مردم، با بی‌اخلاقی ژست طلبکار به خود گرفته است.

منتشر شده در 21 فروردین 1401
در سرویس

روزنامه اعتماد روز گذشته در مطلبی به قلم یکی از فعالین سیاسی اصلاح‌طلب با انتقاد از اینکه چرا رسانه‌های اصولگرا مثل سال گذشته که از عملکرد دولت قبل انتقاد می‌کردند، اکنون از دولت سیزدهم انتقاد نمی‌کنند نوشت: «اکنون در ابتدای سال ۱۴۰۱ هستیم. کافی است که مشابه این روزها را در سال گذشته به یاد آوریم که پیش از انتخابات بود.

مجموعه رسانه‌های رسمی و نواصولگرایی نوک تیز حملاتشان و با تمام توان بر نارسایی‌های اقتصادی ازجمله تورم، کمبود درآمد و فقر و فساد متمرکز بودند… کافی است که به وضع قیمت‌ها به‌ویژه در حوزه خوراکی‌ها نگاهی بیندازیم. نه‌فقط اقلام خوراکی که وعده‌های داده‌شده درباره خودرو و تغییر سیاست‌های آن، مسئله بورس، سیاست‌های مالیاتی و قیمت‌گذاری روی کالا و… و بسیاری دیگر از امور نشان می‌دهد که همه آن تبلیغات و وعده‌های غیرمتعارف به‌صورت بومرنگ عمل کرده و به‌سوی وعده‌دهنده بازگشته است.»

گفتنی است جریان اصلاح‌طلب به‌عنوان بانیان کارنامه دولت روحانی و عاملان مشکلات فعلی، با پاک کردن صورت‌مسئله، بجای عذرخواهی از مردم، با بی‌اخلاقی ژست طلبکار به خود گرفته است. این جریان با توهین به شعور مردم کارنامه سیاه و فاجعه‌بار 8 سال دولت روحانی که دستاوردهایی همچون رکوردشکنی در رشد منفی اقتصادی، رکوردشکنی در گرانی مسکن، خودرو و قیمت ارز، رکوردشکنی در کمترین رفاه دلاری کشور، رکوردشکنی در افزایش شاخص فلاکت و.. را برای دولت سیزدهم به ارث گذاشته را با کارنامه 8 ماهه دولت رئیسی مقایسه می‌کنند.

این در حالی است که رئیسی از ابتدای آغاز به کار بدون لحظه‌ای درنگ و تأمل آستین همت را بالازده و وارد میدان شد و با تلاش مجدانه، مجاهدانه و شبانه‌روزی، یک‌به‌یک در پی باز کردن گره‌های کور مدیریتی فاجعه‌بار گذشته و سامان دادن به اوضاع آشفته کشور برآمده و در چند بخش ازجمله کنترل موفق کشتار کرونا با واردات انبوه واکسن، افزایش چند برابری فروش نفت بدون برجام و FATF و افزایش تجارت خارجی کشور به رقم 90 میلیارد دلار پس از 8 سال، تأمین چند میلیارد دلار ارز ترجیحی برای خرید دارو و کالاهای اساسی مایحتاج مردم، دیپلماسی فعال اقتصادی، مدیریت میدانی و کارآمد، اصلاح نظام توزیع اقلام ضروری و کوتاه کردن دست دلالان و واسطه‌ها در تأمین مایحتاج مردم، حضور فعال در اجلاس اقتصادی اکو و امضای قرارداد مهم سوآپ گازی و همچنین عضویت دائم در پیمان شانگهای و…به دستاوردهای ملموس و قابل‌ملاحظه‌ای هم رسیده است.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/62657

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی