پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

با حضور آخوندی و عبده تبریزی در ستاد انتخاباتی پزشکیان

به نظر می‌رسد در صورت پیروزی کاندیدای اصلاح‌طلبان و به تعبیری، تشکیل دولت سوم حسن روحانی با حضور افرادی مثل عباس آخوندی، دوباره به دوره نساختن و جهش‌های قیمتی مسکن بازمی‌گردیم و امید مردم برای خانه‌دار شدن ناامید خواهد شد.

منتشر شده در 26 خرداد 1403
در سرویس

مسعود پزشکیان؛ کاندیدای اصلاح طلبان، از جریانی به صحنه انتخابات ریاست جمهوری آمده که گزینه اولشان عباس آخوندی؛ عامل دو جهش قیمت مسکن در طول 30 سال گذشته بوده است.

آخوندی عامل هشت برابر شدن قیمت مسکن در دولت روحانی و مفتخر به نساختن مسکن مهر است.

بررسی متوسط قیمت مسکن از سال ۱۳۶۸ تا سال ۱۴۰۳ نشان می‌دهد، بیشترین افزایش قیمت مربوط به دولت‌های ‌هاشمی و روحانی و با یک وزیر مشترک (آخوندی) بوده است.

با توجه به حضور این فرد و همراه همیشگی او، حسین عبده تبریزی، در ستاد انتخاباتی نامزد اصلاح طلب، در صورت رای آوری این جریان، مردم باید قید خانه دار شدن در دولت اصلاح‌طلبان را بزنند.

ادامه طرح ساخت مسکن دولت شهید رئیسی مورد تاکید کاندیداهای جبهه انقلاب قرار گرفته است. این موضوع امیدهای زیادی در دل مردم بویژه مستأجران زنده کرده است که روزی صاحب خانه شوند. اما به نظر می‌رسد در صورت پیروزی کاندیدای اصلاح‌طلبان و به تعبیری، تشکیل دولت سوم حسن روحانی با حضور افرادی مثل عباس آخوندی، دوباره به دوره نساختن و جهش‌های قیمتی مسکن بازمی‌گردیم و امید مردم برای خانه‌دار شدن ناامید خواهد شد.

منبع : کیهان
اشتراک گذاری :
jhtp.ir/173092

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی