پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رئیس‌جمهور باید حواسش به سفره مردم باشد، انتخابات فرصت بزرگی است در اختیار یکا یک مردم شریف ایران تا بتوانید برای خود و فرزندان و ایران عزیز تصمیم بگیرید.

منتشر شده در 29 خرداد 1403
در سرویس

به گزارش جهت پرس؛  

قالیباف در پاسخ به سوالات بخش اول: انتخابات فرصت بزرگی است در اختیار یکا یک مردم شریف ایران تا بتوانید برای خود و فرزندان و ایران عزیز تصمیم بگیرید.

رئیس جمهور بار سنگین این سمت را باید با  کمک دیگران به دوش بکشد. رئیس جمهور یکی از مهمترین وظایفش در این شرایط سخت، توجه و تحول در حوزه اقتصاد است بویژه برای خانواده های محروم و کارگران و کارمندان و پرستاران و مددجویان و آنهایی که حقوق ثابتی دارند و با تورم آسیب می بینند.

رئیس جمهور باید به گونه ای انتخاب شود و عمل کند که ضامن حل این مشکلات شود البته با کمک خود مردم.

امروز بازنشستگان در بخش کشوری و لشگری و تامین اجتماعی و ایثارگران همه با این مشکلات روبرو هستند.

ما در دهه ۹۰ شرایط سختی گذراندیم. از جهت اقتصادی رشد متوسط سالانه یک درصد؛ نقدیندگی ما ۲۶ برابر بود. این توسعه مشکلات بود. ما دوره کرونا را گذراندیم. واقعا هم پدران و هم مادران خانواده، بخصوص زنان ایرانی ما هم کار تربیت و آموزش و حفظ بچه ها را دنبال کردند و هم مادرخرج خانه بودند و محور هزینه ها با مشکلات اقتصادی.

الان باید جبران شود. در برنامه هفتم که کار مشترک دولت سیزدهم و مجلس یازدهم است باید اجرا شود. رئیس  جمهور هم با دقت باید حواسش به سفره مردم و رشد اقتصادی و پروژه های کلان باشد.

ما باید قفل این توقف را بشکنیم و کار دولت سیزدهم که شهید رئیسی شروع  کرد را ادامه دهیم؛, نقاط قوتش را تقویت و ضعف هایش را برطرف کنیم.

ظرفیت های کشور اینقدر هست که فقط هدردادن مستقیم سرمایه ها سه و نیم برابر یارانه های امروز است.

کارمندان و کارگران و زحمتکشان و بازنشستگان و قشر محروم! در دولت خدمت و پیشرفت همه ما با حضور و مشارکت شما اقتصاد قوی را دنبال خواهیم کرد تا دولت بتواند حقوق عزیزان را متناسب با تورم پیش ببرد و قدرت خرید را حفظ کند. تورم بعلاوه رشد اقتصادی. که رشد اقتصادی طبیعتاً باید هم سرمایه گذار بهره ببرد و هم عموم مردم…

قالیباف: رئیس جمهور باید به گونه ای انتخاب شود که ضامن حل مشکلات اقتصادی به وسیله خود مردم باشد.

 

قالیباف: بهره برداری یعنی درست استفاده کردن از ظرفیت ها، متخصصان و اندیشمندان است

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اولین مناظره انتخاباتی: آقای پزشکیان گفتند که انسجام در همه عرصه ها وجود داشته باشد که بنده هم با آن موافقم

وقتی حرف از سرمایه گذاری میزنیم، از یک سو مرتبط با سرمایه گذاری است و از یک سو به بهره وری مرتبط است.

 

قالیباف: مهم‌ترین موضوع برنامه هفتم، خانواده محوری است

برنامه هفتم توسعه به یک سند ملی تبدیل شده حتما دارای اشکالاتی هم است؛ ما بیش از 9 میلیون بشکه نفت جزو خروجی انرژی آن است که بخش قابل توجهی از آن هدر می‌ورد.

ما اقتصاد را پیش بینی پذیر نکرده ایم؛ دو روز قبل وزارتخانه ای تصمیمی گرفته است که داد همه درآمده است.

 

قالیباف: داریم انرژی را هدر می‌دهیم؛ جلوگیری از این هدررفت کار یک مدیر قوی است.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/173373

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی