پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شهید مصطفى کردیان در وصیت‌نامه خود آورده است: استعمارگران شرق و غرب باید بدانند وقتی این امت اسلامى شهادت را قبول کرده پس دیگر زیر اسارت جهانخواران نمى‌رود و نمى توانند ضربه‌اى به اسلام وارد کنند.

منتشر شده در 9 خرداد 1400
در سرویس

«شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت… «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید مصطفى کردیان:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود بر صاحب الزمان (عج) و نایب بر حقش پیرجماران و با سلام و درود بر خانواده محترم شهدا و معلولین و مجروحین و شفاى عاجل براى آنها و سلام و درود بر رزمندگان اسلام وصیت نامه خود را شروع مى کنم.

در این لحظه‌اى که عازم جبهه حق علیه باطل هستم احساس مى‌کنم که من را به زندگى جدیدى مى برند و تازه از مادر متولد شده‌ام. من نمى‌خواهم صحبت‌هاى تکرارى در وصیت‌نامه خود داشته باشم اما  مى‌خواهم بگویم ما که شهید مى شویم به خاطر رضاى خدا و اسلام و حفظ آب و خاک و ناموسمان است و این را باید بدانیم که دیگران شهید شدند تا امروز اسلام زنده باشد و صداى اسلام به گوش جهانیان برسد، از هر قطره خون شهیدان هزاران جوانان رشید به پا خاسته و خونشان بجوش مى آید و با پرچم اسلام و نداى الله اکبر به طرف کاخ ستمگران هجوم مى‌برند و کاخ آنها را بر سرشان ویران مى‌کنند و آنها را به خاک و خون مى‌کشانند و پرچم الله اکبر را بر سر کاخ آنها برافراشته نگه مى‌دارند.

استعمارگران شرق و غرب باید بدانند وقتی این امت اسلامى شهادت را قبول کرده پس دیگر زیر اسارت جهانخواران نمى رود و نمى توانند ضربه‌اى به اسلام وارد کنند.

از شما جوانان مسلمان ایران مى‌خواهم هرگز جبهه‌ها را خالى نکنید و امام را تنها نگذارید و هیچ موقع امام را از یاد نبرید، خدایا تا انقلاب مهدى امام عزیز ما را نگه دار که این انقلاب را بدست صاحب اصلیش برساند.

همسرم  فرزندانم را طورى تربیت کنید ادامه‌دهنده راه شهیدان و اسلام باشند و از شما مى خواهم که با صبر و ایمانت بعد از من نشان دهى که همسر یک شهید هستى که خون عزیزش را نثار درخت پر از ثمر اسلام کرده است.

 فرزندانم از شما مى خواهم هیچوقت مرا از یاد نبرید و ادامه‌دهنده راه شهدا باشید و امام و روحانیت را تنها نگذارید و از شما مى خواهم از مادرتان خوب مواظبت کنید. درستان را خوب بخوانید و شما فردا مى توانید با نشر فرهنگ اسلامى راه مرا ادامه دهید و نداى مستضعفان را به گوش جهانیان برسانید. نماز خواندن و شرکت در جلسات مذهبى از یادتان نرود.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/111784

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی