پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

عبودتیان در گفتگو با جهت پرس:

دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت گفت: شهید رئیسی در تحقق  گفتمان عدالت و جمهوریت، شجاعت خاصی داشتند فقط کافی بود جایی متوجه میشد یک جا از خطوط عدالت عبور شده، آن عالم اخلاقی متبسم همیشه در این قسمت مقابله می کرد و قطعا این راه باید در دولت جدید ادامه یابد.

منتشر شده در 29 خرداد 1403
در سرویس

به گزارش جهت پرس؛ سید احمد عبودتیان در گفتگو با جهت پرس عنوان کرد: گفتمان آیت الله رئیسی عدالت و جمهوریت بود که به عنوان گفتمان دولت سیزدهم هم انتخاب شده بود ولی زمان نیاز داشت که این گفتمان جا بیافتد.
وی ابراز کرد: شهید رییسی گفتمان عدالت و جمهوریت را از خود شروع کرد؛ خودش همه جا با بی عدالتی مقابله میکرد و ساز و کارهای مقابله با بی عدالتی را همه گیر و زمینه سازی می کرد.
عبودتیان گفت: شهید رییسی چون خودشان کارشناس حقوق بودند با مردم و همراه آن ها بود و رای مردم را به رای خود ترجیح می داد؛ نظر مردم و نظر خبرگان چه تحصیلکرده برایشان ارزشمند بود.

ارجحیت کار مردم به کار دولت

وی با تاکید بر اینکه شهید رئیسی کار مردم را ارجح به کار دولت می‌دانست، افزود: آیت الله رییسی نظارت مردم را صادقانه تر از دولتی ها میدید.
وی با تاکید بر تلاش شهید رییسی در اجرای عدالت گفت: شهید رییسی در تحقق این گفتمان شجاعت خاصی داشتند که منافع شخصی خود را فدا می کرد فقط کافی بود جایی متوجه میشد یک جا از خطوط عدالت عبور شده، آن عالم اخلاقی همیشه متبسم همیشه در این قسمت مقابله می کرد.

آوار برداری های اقتصادی شهید رییسی

وی با اشاره به تلاش های رییس دولت سیزدهم در عرصه اقتصادی ابراز کرد: شهید رییسی در حوزه اقتصادی هم با فضایی که در کشور حاکم بود و رکورد و تورم ده ساله تلاش بسیاری در پایه ریزی و آوار برداری اقتصادی کردند و آینده ثابت می کند که چگونه رشد اقتصادی به این نقطه رسید که همین امسال آمارهای جهانی آن را بالای ۵.۶درصد عنوان می کنند در حالیکه یک دهه ما زیر یک درصد بودیم.

آثاری که ملموس می‌شود

عبودتیان گفت: اثر گذاری این امر و آمار رشد امروز در زندگی مردم خیلی مشخص نیست ولی انشالله با ادامه راه این اعداد و ارقام و رشد اقتصادی در زندگی مردم هم  ملموس شده و مردم آن را درک می کنند.
وی با اشاره به انتخابات و  لزوم اتمام وعده رییس جمهور شهید با مردم گفت: در هر صورت این گفتمان ادامه خواهد داشت و راه شهید رئیسی ادامه می یابد.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/173479

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی