پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نیکا شاکرمی که در روزهای اخیر به عنوان یکی از کشته شدگان اغتشاشات معرفی شد، طبق گفته خاله نیکا او از بلندی سقوط کرده ولی مادرش در مصاحبه با رسانه‌های معاند گفت با ضربه به سر فوت شده که متناقض از صحبت خاله نیکا است.

منتشر شده در 19 مهر 1401
در سرویس

مادر نیکا شاکرمی در حالی با تلویزیون بی بی سی مصاحبه می‌کند که  مدعی است او  وخانواده‌اش تحت فشارهای شدید امنیتی هستند همچنین خاله‌ی نیکا هم در چند روز گذشته با رادیو فردا گفتگوی تلفنی داشته و به روایت ماجرای مرگ نیکا پرداخته‌ است، اینکه این چه فشار امنیتی است که آنها راحت با هرجا که بخواهند صحبت می‌کنند محل بحث نیست، ما تنها نور را به بخش‌هایی از این دو روایت متناقض انداختیم که ممکن است از نگاه  مخاطب به دلیل عدم همزمانی دور مانده باشد.

نسرین شاکرمی علت فوت را که در پرونده پزشکی قانونی آمده ضربه‌ی جسم سخت به سر دخترش اعلام می‌کند در حالی که خاله‌ی او با تاکید در مصاحبه ای که با رادیو فردا داشته علت فوت را که روی پرونده نیکا قید شده سقوط از بلندی اعلام می‌کند؛ بالاخره سقوط یا ضربه؟

در بخش دیگری از مصاحبه، مادر نیکا با جزییات از روئیت جسد دخترش میگوید و اینکه تا انگشت دست و پای آن را هم در سردخانه کهریزک چک کرده در حالی که خاله‌ی او ادعا می‌کند اجازه رویت کامل را به آنها  نداده اند و حتی اجازه ندادند زیپ کاور جسد را کامل باز کنند.

همچنین آتش شاکرمی خاله‌ی نیکا در بخشی از مصاحبه‌اش می‌گوید روزی که مادر و دایی نیکا به سردخانه کهریزک رفته‌اند اجازه ورود به آنها داده نشده و به آنها گفته‌اند فردا صبح مراجعه کنند در صورتیکه نسرین شاکرمی می‌‌گوید همان لحظه که به سردخانه مراجعه کرده‌اند جسد را دیده‌اند.

تاریخ روز خروج هم در صحبت‌های این دونفر محل تناقض است که البته روایت آتش شاکرمی خاله‌ی نیکا موثق‌تر بنظر می‌رسد چرا طی یک سال گذشته نیکا با خاله‌اش زندگی ‌می‌کرد که البته این گزاره یک نشانه دیگر هم دارد و آن این است که حتما رابطه و فضای فکری خاله‌ی نیکا با او همسو‌تر بوده که او (نیکا) طی یکسال گذشته با اون زندگی می‌کرده. 

نسرین شاکرمی اما در بخش آخر صحبت‌هایش تیر خلاص را به صحبت‌های خود می‌زند و روایت روز خاکسپاری را اینطور مطرح می‌کند که جنازه را عده‌ای مامور امنیتی دزدیده بودند و به مکان نامعلومی منتقل کرده بودند و دایی‌های نیکا در جاده‌ای که مشخص نیست از کجا می‌دانستند ربایندگان جنازه ممکن است در آن جاده باشند با آنها درگیر می‌شوند و نهایتا جنازه در روستای دور افتاده‌ای دفن می‌شود که گویا منظور خانم شاکرمی از روستای نامعلوم دورافتاده همان روستای پدری نیکاست و منظور او از کشمکش روز خاکسپاری اختلافات خانوادگی بین او و خانواده همسر سابقش است.

نیکا شاکرمی در روستای ویسیان استان لرستان کنار مزار پدرش دفن شد و حالا راویان متعدد هرکدام روایتی از ماجرای این دختر ارائه می‌دهند. در همین زمینه ویدیو را کامل مشاهده کنید.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/30853

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی