پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نماینده مردم لارستان:

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: دولت باید برنامه جامع و کاملی در حوزه سرمایه‌گذاری برای برق صنایع داشته باشد و مجلس هم در حوزه تقنین قانون مانع زدایی از صنعت برق را مصوب کند که این مشکلات در سال آینده حل شود.

منتشر شده در 8 مرداد 1401
در سرویس

حسین حسین زاده، در مورد امکان واگذاری برق صنایع در بورس انرژی، گفت: واقعیت این است که یک‌سری مسائل و مشکلاتی است که در حوزه حکمرانی ایراد دارد، علی رغم اینکه در شبکه خانگی قطعی برق به حداقل رسید، اما در برخی از صنایع از جمله فولاد، شاهد خاموشی‌هایی بودیم که از نظر ما نباید این اتفاقات می‌افتاد، چرا که خاموشی در صنعت از نظر ما ضربه مستقیم به تولید و اقتصاد کشور است.

به باور این نماینده مجلس، دولت باید یک برنامه جامع و کاملی در حوزه سرمایه‌گذاری برای برق صنایع داشته باشد و مجلس هم در حوزه تقنین قانون مانع زدایی از برق و صنعت برق را مصوب کند که در سال آینده این مشکلات حل شود.

نماینده مردم لارستان در مجلس گفت: واگذار کردن برق صنایع در بورس انرژی از جمله راههای است که باید حاکمیت آن را برود، این روش مزایای دارد که در کلان قضیه هم سرمایه‌گذاری را به همراه دارد و هم حمایت از تولید و صنعت است و قطعا مجلس چون این سازکار به نفع مردم است از آن حمایت می کند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/41930

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی