پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

روز گذشته 25 خرداد صحبتی بی شرمانه از معصومه ابتکار در خصوص سانحه بالگرد شهید رئیسی در رسانه‌ها منتشر شد که خشم مردم را نسبت به گروه های اصلاح طلبی برانگیخت.

منتشر شده در 25 خرداد 1403

به گزارش جهت پرس؛ زهرا لایق حقیقی؛ روز گذشته صحبتی از معصومه ابتکار منتشر شد که خشم مردم را در پیش داشت. وی در صحبت‌های خود نسبت به حادثه بالگرد شهید رئیسی گفته بود: حادثه‌ سقوط هلی‌کوپتر ایران را از انسداد سیاسی بعد از فوت مهسا امینی که گرفتارش بودیم نجات داد. این اتفاق [سقوط بالگرد] حالا تقدیر الهی بود یا آه و ناله‌ی مردم، ایران را از این انسداد نجات داد.

این صحبت معصومه ابتکار، معاون محیط زیست دولت حسن روحانی در این ایام واکنش‌های بسیاری را در پیش داشت. مردم نقد بسیاری نسبت به عملکرد دولت روحانی دارند و خدماتی را که دولت رئیسی را به چشم دیده اند را شاهد مثالی از کم‌کاری‌های دولت روحانی می‌دانند.

مردم در زمان تشییع شهدای خدمت قدردانی خود را از این رئیس جمهور پر تلاش به جهانیان ثابت کردند و اکنون نیز در زمان انتخابات ریاست جمهوری وی را شاخص تایید و انتخاب کاندید خود برای ادامه راه او قرار داده‌اند.

صحبت‌های بیشرمانه معصومه ابتکار در فضای مجازی با واکنش‌هایی روبه رو شد و فعالان فضای مجازی در صفحات ایکس خود در این خصوص نوشتند:

برخی از مردم خواستار رسیدگی قضایی به توهین معصومه ابتکار از دستگاه قضایی کشور شدند و برخورد قاطع با کسانی که در پازل دشمن بازی میکنند تا امنیت ایران را برهم زنند را در خواستار شدند.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/173010

اخبار پیشنهادی

نظرات

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی