پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سخنانی در جمع مردم یزد گفت که دولت را با ۱۵۰۰ تحریم تحویل شهید رئیسی دادند، در حالی که با ۸۰۰ تحریم تحویل گرفته بودند.

منتشر شده در 11 تیر 1403
در سرویس

به گزارش جهت پرس؛ سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم یزد با بیان اینکه امروز انتخاب بین دو رویکرد است، اظهار کرد: رویکرد اول این است فرصت‌های خود را بشناسید و با همت آن فرصت ها را دنبال کنید. ضعف را با ضعف نمی‌شود برطرف کرد، ضعف را با قدرت می‌شود برطرف کرد.

وی ادامه داد: نوجوانان ما خاطرشان است که می‌گفتند ما راهبرد فشار حداکثری را علیه ایران به کار می‌بریم، نتیجه آن چه شد؟، ملتی که خودش را باور داشت ایستاد و از حقوق خودش دفاع کرد.

این کاندیدا چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: با ۸۰۰ تحریم شروع کردند و ۱۵۰۰ تحریم تحویل دادند. دولت وقت نامه نوشت اگر فلان موضوع امضا نشود ما در اسفند حقوق هم نمی‌توانیم بدهیم. الان کشور نه تنها حقوق می‌دهد بلکه پیشرفت های بسیار داشته است.

وی در ادامه ی صحبت های خود چنین گفت : پس از ۳۵ سال از پایان جنگ جرات نگاه چپ به مردم کشور ما را ندارند؛ ملت ما ایستاد و از آرمان‌ها، منافع و حقوق خود دفاع کرد.

اشتراک گذاری :
jhtp.ir/175604

اخبار پیشنهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار ویژه

تبلیغات

اخبار جدید

شبکه های اجتماعی